معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری ایران گفت: کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور، یکی از مهمترین مکان‌های سرمایه‌گذاری خارجی است که می‌تواند به قطب جذب سرمایه‌گذار‌های در ابعاد مختلف تبدیل شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰ 14 May 2024

به گزارش تابناک کرمان، علی فکری ۲۵ اردیبهشت ماه در حاشیه باز ید از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم اظهار مرد: از الزامات توسعه، توجه به ارکان اساسی برنامه‌ریزی توسعه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید یکی مهمترین و اولین قطب‌های اقتصادی در کشور مطرح است، تصریح کرد: کرمان یک سرزمین مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری‌ها است و بیشترین ارزش افزوده حوزه معادن را دارد.

فکری گفت: باید با برنامه صحیح اقتصادی در جهت تبیین ظرفیت‌ها اقدام شود.

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی، معدنی، گردشگری و اقتصادی استان کرمان عنوان کرد: کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور، یکی از مهمترین مکان‌های سرمایه‌گذاری خارجی است که می‌تواند به قطب جذب سرمایه‌گذار‌های در ابعاد مختلف تبدیل شود.

وی افزود: به منظور بررسی وضعیت جذب سرمایه‌گذار در منطقه و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران به شهرستان بم سفر کردم تا زیرساختا‌های منطقه را از نزدیک ببینم.

فکری گفت: تمامی قطعه‌سازان در سطح کشور و قطعه‌سازان ایران طرف قرارداد در کشور خارجی به زودی سرمایه‌گذاری مشترک در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خواهند داشت.

معاون وزیر اقتصاد به حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی اشاره کرد و افزود: سعی می‌کنیم در زمینه‌های مختلف حمایت صورت بگیرد از جمله در زمینه خودرو.

رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و هیئت همراه و سرمایه‌گذاران خارجی از شرکت ام وی ام بازدید کردند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار