جشن بزرگ ۴۰۰ نفری دختران منطقه۸ با تجلیل از دو نوجوان نخبه هنری و تقدیر از برگزیدگان پویش ماه مهربانی به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ 19 May 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در خصوص برگزاری جشن "آینده شبیه توست" گفت: به مناسبت اعیاد دهه کرامت این معاونت جشن و اجتماع دختران منطقه۸ را در فرهنگسرای گلستان برنامه‌ریزی کرد تا ضمن تکریم دانش‌آموزان دختر از برگزیدگان طرح پویش ماه مهربانی نیز تقدیر شود.

علی‌نیا با اشاره به شناسایی و دعوت از دو نوجوان نخبه دختر منطقه که در سطح بین‌المللی در رشته‌های خطاطی و نقاشی افتخارآفرین بوده‌اند، افزود: در اجرای پویش ماه مهربانی، آثار دختران روزه اولی در دو بخش برگزار شد، که از بین ۲۵۰ اثر ارسال شده در مرحله اول از ۶۰ اثر تقدیر و جوایزی به رسم یادبود به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

وی با اشاره به گروه سنی دختران ۱۰ الی ۱۵ ساله که جامعه هدف اجرای پویش ماه مهربانی بوده است، تصریح کرد: در بخش پایانی طبق نظر داوران و بر اساس تلاش و استمرار شرکت‌کنندگان ۳ اثر برگزیده به مرحله نهایی رسید که در این جشن به آثار برتر، جوایز نفیسی اهدا شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه هدف از برگزاری پویش ماه مهربانی را تقویت نشاط معنوی در بین دختران، افزایش حس همدلی و محبت در بین آنها و مادرانشان اعلام کرد و گفت: پویش ماه مهربانی، دعوت از دختران روزه اولی در سطح منطقه بود که با مشارکت آنها و ارسال نوشته‌ها، عکس‌ها، فیلم‌های دختران روزه اولی، با عنوان "من روزه اولی هستم" به پایان رسید.

وی در پایان گفت: اجتماع و جشن بزرگ دختران منطقه۸ با اجرای "پیرامید" توسط دختران (مجموعه ای از فعالیت های موسیقی، نمایش)، مولودی خوانی، اجرای سرود، اهدای گل و... همراه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار