کد خبر: ۱۱۶۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ 19 May 2024

سرهنگ "سيد جلال‌الدين جوانمردي" در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک گیلان با تاكيد بر تلاش‌هاي شبانه‌روزي ماموران انتظامي براي پيشگيري از وقوع جرايم به توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت اشاره كرد و اظهارداشت: براي دستيابي به امنيت اجتماعي مطلوب در جامعه، جدي گرفتن مشارکت مردمي بسيار مهم است.
وي در ادامه با بيان اينكه به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و کابل برق و شکايات مردم در اين خصوص، پيگيري موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام تحقيقات و بررسي سرنخ‌هاي به دست آمده، يک سارق را در اين پرونده‌ها شناسايي و با هماهنگي قضائي وي را در مخفيگاهش دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودسر اذعان‌داشت: اين فرد که به تازگي از زندان آزاد شده بود در تحقيقات پليس به سرقت 5 دستگاه خودرو و 10 فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان‌هاي رودسر، لنگرود، لاهيجان و املش با همدستي 9 سارق و مالخر اعتراف کرد.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه 6 سارق و 3 مالخر ديگر نيز در عمليات‌‌هاي جداگانه توسط پليس دستگير و پس از مواجهه با ادله موجود به بزه انتسابي خود اعتراف کردند، گفت: افراد دستگير شده سابقه‌دار با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ جوانمردي در پايان با اعلام اينکه پيشگيري از وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پايين آمدن احساس امنيت مي‌شود، اهميت ويژه‌اي دارد، تصريح کرد: پليس براي تامين امنيت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار