داریوش فیاضی دوچرخه سواری اهل سرعین در استان اردبیل سه هزار و 500 کیلومتر در حمایت از کودکان سرطانی رکاب زده است.
کد خبر: ۱۲۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 29 October 2015
3500کیلومتررکابزنی به عشق کودکان سرطانی
به گزارش ایرنا ، این دوچرخه سوار مسیر پر فراز و نشیبی از شمالی ترین نقطه تا سواحل جزیره قشم در جنوبی ترین نقطه ایران را رکاب زده است.
این رکابزن روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اولین سفر طولانی خود با دوچرخه به دور آذربایجان در سال 86 با عبور از جنگل های بکر ارسباران رکاب زدم.
او افزود: در سال 92 به یاد دوست خود مرحوم علی اسدی کوهنورد بین المللی سرعینی که در صعود زمستانی به کوه های روسیه فوت کرد مسیر اردبیل ، مشهد را به طول 1400کیلومتر به مدت 9 روز به همراه حمید و حامد قربانی رکاب زدیم.
فیاضی بهترین خاطره سفر خود را دیدار با کودکان سرطانی بیمارستان کسایی اصفهان و تلخ ترین خاطره را هم پرتاب سیب از طرف سرنشینان یک خودرو در مسیر بیابانی به پشت پای چپش در حال رکابزنی ذکر کرد که به سختی توانسته تعادل دوچرخه را حفظ کند.
وی اظهابر کرد: رسانه ای کردن این گونه اقدامات نه برای کسب شهرت بلکه با این هدف است که مردم نیز نسبت به برخی موضوع های اجتماعی حساس شده و حضور و مشارکت در انجام کارهای خیرخواهانه را افزایش دهند.
وی گفت: در صورت ادامه این حمایت ها قصد دارد در یک سفر تیمی با شعار انسان هایی با قلب «پانجه آ» (Pangea) که در اصطلاح زمین شناسی اشاره به اتحاد قاره ها دارد ، نام و پرچم ایران را به عنوان کشوری حامی فرهنگ بخشش و کمک کردن در ویترین یونیسف ثبت کند.
شهر توریستی سرعین در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
3500کیلومتررکابزنی به عشق کودکان سرطانی3500کیلومتررکابزنی به عشق کودکان سرطانی

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار