از آنجایی که سارق فوق از توان ماموران پلیس بی اطلاع بود، نمی‌دانست که طی 50 ساعت در کمین ماموران نیروی انتظامی قرار گرفته، دستگیر شده و به دست قانون سپرده می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹ 09 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: ماموران نیروی انتظامی استان البرز موفق به شناسایی و دستگیری یک باند سرقت از طلافروشی در شهرستان کرج شدند.
نکته حائز اهمیت این است که دستگیری این سارقان در کمتر 50 ساعت انجام شده است.
روز گذشته نیز فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از دستگیری یک گروگان‌گیر و رهایی گروگان 9 ساله در 30 دقیقه خبر داده بود.
سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در جمع تعداد محدودی از خبرنگاران به تشریح چند عملیات ویژه پلیسی که منجر به متلاشی شدن 3 باند سرقت شده است، پرداخت.
وی اظهار داشت:‌ چندی پیش یک فرد با تهیه اسلحه کمری و با برنامه‌ریزی قبلی وارد یک واحد طلا فروشی در کرج می‌شود.
این فرمانده ارشد انتظامی بیان داشت: وی خود را خریدار معرفی می‌کند،‌ اما در لحظه ورود به طلافروشی به دلیل حضور مشتریان، نقشه شوم خود را با تاخیر اجرا می‌کند.
کامرانی صالح افزود: پس از خروج مشتریان این فرد با استفاده از سلاح گرم،‌ فروشنده را تهدید و یک تیر نیز به صورت بی هدف شلیک کرده و با سرقت 300 الی 400 گرم طلا پا به فرار می‌گذارد.
وی تصریح کرد: به دلیل اطلاع مردم محل از این سرقت،‌ این سارق در زمان فرار 2 تیر هوایی دیگر شلیک کرده و از محل متواری می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز افزود: از آنجایی که سارق فوق از توان ماموران پلیس بی اطلاع بود، نمی‌دانست که در کمتر از 50 ساعت در کمین ماموران فداکار نیروی انتظامی قرار گرفته و دستگیر می‌شود.
کامرانی صالح گفت: بلافاصله پس از اعلام سرقت، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفته و با انجام کارهای فنی و تخصصی، سارق در مخفیگاه خود دستگیر می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از متلاشی شدن 2 باند سرقت در آزادراه تهران – کرج نیز خبر داد.
این فرمانده ارشد انتظامی اظهار داشت: این 2 باند با شناسایی خودروهایی که در حال حمل غیر قانونی مواد مخدر و مشروبات الکلی بودند، در اتوبان تهران – کرج با ایجاد یک تصادف ساختگی، نقشه شوم خود را پیاده می‌کردند.
کامرانی صالح تصریح کرد: اعضای این 2 باند با زورگیری اقدام به سرقت خودروهای فوق می‌کردند.
وی تصریح کرد: شناسایی و دستگیری اعضای این 3 باند سرقت، طی 24 اخیر انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار