معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم این استان با قضاوت 11 داور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 16 November 2015
سعید رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی داوران سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم اظهار کرد: 11 داور وظیفه قضاوت در این دوره از مسابقات را برعهده دارند که از این تعداد 6 داور ویژه آقایان و پنج داور نیز ویژه بانوان هستند.

وی افزود: در بخش آقایان اساتید قلی‌پور، وفاپور، حبیب‌زاده، علیرضا نداف، سعید طوسی و مهدی عباسی کار داوری مسابقات را برعهده دارند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین  با اشاره به اسامی داوران ویژه بانوان این دوره از مسابقات قرآن کریم این استان عنوان کرد: همچنین در بخش بانوان، مطلبی، افشار ایرانی، چراغی، صحاف و دیانی رقابت بین بانوان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات را داوری می‌کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از آیین‌نامه داوری این مسابقات دچار تغییرات شده است، جلسه توجیهی ویژه داوران مسابقات قرآن کریم استان قزوین برگزار شد تا داوران در جریان جزئیات تغییر یافته در آیین‌نامه قرار گیرند.

این مسئول یادآور شد: مرحله استانی سی‌ و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین 27 و 28 آبان‌ماه در آستان مبارک امامزاده حسین (ع) و امامزاده اسماعیل (ع) قزوین برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار