نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دروغ در بازار را باعث قطع روابط و ویران کننده تجارت دانست و گفت: چیزی که متاسفانه در حال حاضر در بازار رواج پیدا کرده دروغ در امر کاسبی است.
کد خبر: ۱۳۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 17 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در چهارمین جلسه طرح منهاج ویژه مسئولین اتاق و اتحادیه صنفی و بازاریان، افزود: یکی از مباحثی که بازاریان باید به آن توجه کنند خیر خواه بودن، چه در امر خرید و چه در امر فروش در بازار است.
 
وی در ادامه دروغ در بازار را باعث قطع روابط و ویران کننده تجارت دانست و اظهار کرد: چیزی که متاسفانه در حال حاضر در بازار رواج پیدا کرده دروغ در امر کاسبی است.
 
امام جمعه بندرعباس گفت: دین اسلام دین خیرخواه است و بازاریان باید در تشخیص دقت کنند و در رفتار کاسب با مشتری خیرخواه و عامل خیرخواهی برای خود و مشتری باشند .
 
وی در ادامه با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرموده است: غش در بازار حرام است و هر مسلمانی که در بازار غش انجام دهد از ما نیست؛ بیان کرد: کاسبی که در امر تجارت خود غش انجام دهد، نمی تواند خیرخواه باشد.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: کاسب نباید در امر فروش مخفی و پنهان کاری داشته و بازاری باید خرید و فروش آشکارا داشته باشد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار