استاندار گیلان خبر داد:
محمدعلی نجفی با بیان اینکه برکات و آرامش شهر فومن بی‌نظیر است، افزود: نظام اسلامی همواره پشتیبان خادمانش است و لبخند و آرامش در جلسه معارفه نشان از حسن نیت‌ها دارد.
کد خبر: ۱۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱ 12 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، استاندار گیلان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداری این شهرستان با اشاره به گرامیداشت روز شهدا گفت: باید هر روز از مقام شهدا قدردانی کنیم.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه برکات و آرامش شهر فومن بی‌نظیر است، افزود: نظام اسلامی همواره پشتیبان خادمانش است و لبخند و آرامش در جلسه معارفه نشان از حسن نیت‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم گیلان مردم همدل و هماهنگ هستند، از فرماندار سابق این شهرستان قدردانی کرد و ادامه داد: قربان‌زاده در بحران‌های اخیر شهرستان با عملکرد خود خاطر مسئولان استانی را جمع کرد.

استاندار گیلان در ادامه خواستار حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست گیلان شد و گفت: این وظیفه تنها به‌عهده اداره‌های مربوطه نیست بلکه تمام مردم باید در این امر تلاش کنند.

وی تصدی مدیران متعهد و متخصص را مهم خواند و افزود: حضور مدیران پرتلاش و پیگیر بسیار سریع‌تر کارها را به جلو می‌برد.

نجفی با اشاره به پیگیری پروژه‌های نیمه تمام فومن در سال 94 متذکر شد: تخصیص اعتبار استانی 1.5 برابر بیشتر از سال گذشته است و در برخی بخش‌ها افزایش سه برابری اعتبارات را شاهد هستیم.

وی سال 94 را حرکت به سوی پروژه‌های ملی راه‌آهن، آزادراه ، نفت و گاز عنوان کرد و توجه به بحث گردشگری به‌ویژه در قلعه‌رودخان و ماسوله را ضروری دانست.

استاندار گیلان با بیان اینکه از تجربیات فرماندار سابقه فومن استفاده می‌شود، متذکر شد: با روحیات مومن‌زاده فرماندار جدید فومن نیز پیشرفت در این شهرستان تداوم می‌یابد.

در مراسم مذکور از تلاش اسماعیل قربان‌زاده فرماندار سابق فومن قدردانی و «میرشمس مومن‌زاده» به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار