جانشین فرمانده کل ارتش:
جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما سربازان جانفدای رهبری فکر پیداکردن جای پا را از فکردشمن بیرون خواهیم کرد و به هیچ مناسبتی در مقابلش تبسم نخواهیم کرد زیرا حرف ما با دشمن حرف خشم، اخم و خشم های فرورفته دهها سال ظلم استکبار است.
کد خبر: ۱۳۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 30 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، امیرسرتیپ عبدالرحیم موسوی دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی به منابست هفته نیروی دریایی ارتش در بندرعباس اظهار کرد: امروز چهره جنگ ها عوض شده طوریکه فقط درعرصه نظامی نیست بلکه در همه مولفه های قدرت سخت ، نرم ، پیدا،پنهان و نیمه پیدا وعرصه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، فن آوری و زیست محیطی دشمن به دنبال جای پا و ایجاد سرپل برای رسیدن به اهداف پلید و شوم خود است.

وی خطاب به نیروهای مسلح کشورمان افزود: بعنوان ادامه دهنده راه شهیدان، بیدار و بصیر در همه عرصه ها به دنبال جای پای نفوذ و دنبال سکو و نقاط ایستایی دشمن بگردید تا عرصه های ایران را از لوث او پاک کرده و اجازه ندهید بیاید برای خودش سرپل بگیرد و توسعه وضعیت بدهد.

امیر سرتیپ موسوی اضافه کرد: ما سربازان جانفدای رهبری فکر پیداکردن جای پا را از فکردشمن بیرون خواهیم کرد و به هیچ مناسبتی در مقابلش تبسم نخواهیم کرد زیرا حرف ما با دشمن حرف خشم، اخم و خشم های فرورفته دهها سال ظلم استکبار است.

وی ابراز داشت: نیروی راهبردی ارتش در سالهای اخیر رسالت تاریخی برگرداندن گنج دریا به مردم ایران و پیشرفت دریامحور را برعهده گرفته و علمدار توسعه سواحل مکران وبا حضور مقتدرانه در آبهای آزاد، برقراری امنیت ناوگان اقتصادی کشور نیز بردوش این نیروی قهرمان است.

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش با پشتکار، ولایتمداری دراین علمداری و رسالت تاکنون موفق و روسپید بوده است.

جانشین فرماندهی کل ارتش یادآورشد: امروز شاهد بازگشت سی وششمین ناوگروه نداجا از ماموریت دریا و برقراری امنیت و اعلام ا قتدار جمهوری اسلامی ایران در دورترین نقاط عالم هستیم.
در ادامه این مراسم نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز طی سخنانی با اشاره به دستاوردهای اسلام علوی ابراز داشت: استکبار برای کم رنگ کردن پیام ما از داعش حمایت می کند.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی اضافه کرد: جنون اینها(داعش و تکفیری ها) زمینه را برای عقلانیت ما فراهم می کند، هرچه داعش برکارهای ابلهانه بیفزاید مردم جهان با دیدن رفتار اسلام علوی در عراق، یمن و سوریه وهمچنین رهبری خردمندانه رهبر انقلاب بهترین مقایسه و قضاوت را خواهند داشت.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بی تردید آینده در قلمرو اسلام علوی است افزود:البته نباید مغرور شد زیرا عامل اصلی همه پیروزی ها یاری خداوند است.ک/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار