فرماندار خرم‌آباد
-فرماندار خرم‌آباد گفت:شکل سوم همدلي و همزباني بين کليه ارگان دولت و ملت است که اين نقطه عطفي است که مي‌توان به نقش سازمان‌هاي مردم نهاد رسيد.
کد خبر: ۱۳۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷ 30 November 2015
به گزارش تابناک لرستان ، حبيب‌الله خجسته‌پور، فرماندار خرم‌آباد، دوشنبه، نهم آذر در نشست تخصصي سازمان‌هاي مردم نهاد لرستان که در سالن شهيد آويني خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تسليت اربعين، گفت: هر ساله از سوي مقام معظم رهبري عنواني براي سال انتخاب مي‌شود و قطعاً اين عنوان هوشيارانه و با توجه به اتفاقات پيش‌رو در سال انتخاب مي‌شود و ترتيب و توالي اين عنوان نيز با تدبير بوده است .
وي افزود: اگر ما بگوييم همدلي و همزباني دولت و ملت، ما با جا به جا کردن لغات کلمه همدلي را محدود کرده‌ايم .
فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اين‌که به ترتيب چيدن کلمات نيز بايد توجه کرد، بيان کرد: با ترتيبي که مقام معظم رهبري شعار سال را بيان کرده اين شعار سه معني دارد يکي رابطه افقي بين همه ارکان دولت در جهت همدلي و همزباني است يعني با کرامت انساني در رده‌هاي دولتي با هم سخن بگوييم و کرامت مجلس را نگه داريم.

وي گفت: شکل دوم همدلي و همزباني بين ارگان ملت است و همه بايد در راستاي خدمت به جامعه همدل و همزبان تلاش کنند .
خجسته‌پور افزود: شکل سوم همدلي و همزباني بين کليه ارگان دولت و ملت است که اين نقطه عطفي است که مي‌توان به نقش سازمان‌هاي مردم نهاد رسيد.
وي بيان کرد: اگر جامعه را حيطه‌بندي کنيم حيطه خصوصي ما خانواده، حيطه اقتصادي ما بازار، حيطه سياست‌گذاري دولت است و در حيطه اجتماعي سازمان‌هاي مردم نهاد هستند و به‌دنبال تاثيرگذاري به‌عنوان گروه‌هاي ذي‌نفوذ در جامعه در جهت تاثيرگذاري بر سياست‌هاي دولت است و حلقه واسط دولت و ملت در نظام هستند که پس از پيروزي انقلاب نقش پررنگ‌تري داشتند.
فرماندار خرم‌آباد گفت: سازمان‌هاي مردم‌نهاد به‌ عنوان گروه‌هاي داراي نفوذ، در جامعه در جهت تأثيرگذاري بر سياست‌هاي دولت فعاليت مي‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار