نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: ولایت فقیه اساس انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۵۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 25 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: اگر همه ملت و جناح های سیاسی مطیع و گوش به فرمان ولایت فقیه باشند هیچ آسیبی به نظام نخواهد رسید.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن نهم دی ماه، گفت: ملت مومن و انقلابی ایران با بصیرت و تبعیت از رهبری نشان دادند با تمام وجود از نظام جمهوری اسلامی حمایت می کنند.

وی انقلاب اسلامی ایران را محصول رهبری خردمندانه امام امت(ره)، وحدت و همدلی و بصیرت مردم دانست و خاطرنشان کرد: بقای آن نیز به این عناصر وابسته است.

آیت الله نعیم آبادی نعیم آبادی از میلاد پیامبراعظم (ص) به عنوان مهمترین عید مسلمانان نام برد و گفت: روزی پر برکت تر از این روز وجود ندارد زیرا رسول گرامی اسلام مشعل فروزان و نخستین تجلی عشق هستند.

وی از میلاد نبی مکرم اسلام (ص) به عنوان میلاد نجات انسان ها از چنگال جهل و بت پرستی نام برد و گفت: اگر مسلمانان رفتار و سیره حضرت محمد مصطفی(ص) را سرلوحه کارهای خود قرار دهند دیگر جایی برای اندیشه های تکفیری باقی نمی ماند.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: الگوی ما آن رسولی است که وحدت و همدلی امت را حرف اول می دانست و بر ما و اجب است با الگو گرفتن از اسلام ناب محمدی(ص) هفته وحدت را هر چه با شکوه تر برگزار کنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار