افتتاح دومین استادیوم بزرگ ایران قبل از لیگ شانزدهم؛
تابناک: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به صورت سرزده از ورزشگاه نقش جهان اصفهان بازدید و در اقدامی عجیب زمان افتتاح این پروژه را اعلام کرد که اگر درست باشد موجی از خوشحالی بین طرفداران فوتبال اصفهان به راه خواهد انداخت.
کد خبر: ۱۵۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵ 07 January 2016

تابناک اصفهان: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به صورت سرزده از ورزشگاه نقش جهان اصفهان بازدید و در اقدامی عجیب زمان افتتاح این پروژه را اعلام کرد که اگر درست باشد موجی از خوشحالی بین طرفداران فوتبال اصفهان به راه خواهد انداخت.

مصطفی مدبر امروز به صورت سرزده از ورزشگاه نقش جهان اصفهان بازدید به عمل آورد تا از نزدیک در جریان پیشرفت این مجموعه ورزشی قرار گیرد.

افتتاح دومین استادیوم بزرگ ایران قبل از لیگ شانزدهم

به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، در جریان بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از ساختمان VIP، رختکن‌ها، چمن ورزشگاه، موتورخانه و سازه طبقه دوم، مشخص شد که پیشرفت فیزیکی ورزشگاه نقش جهان مناسب بوده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نقش جهان تا قبل از آغاز لیگ فصل آینده به بهره برداری می‌رسد. ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان از جمله طرح‌های ملی است که سرانجام پس از سالها انتظار، سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

فعالیت های آغازین ساخت این ورزشگاه از سال 1372 شروع شد، با خاکبرداری در سال 1374 ادامه پیدا کرد و در 29 مرداد 1375 عملیات اجرایی این ورزشگاه آغاز شد.

فاز نخست این ورزشگاه در سال 1381 افتتاح شد و فقط برای مسابقات فوتبال مورد استفاده قرار می گرفت که تیم سپاهان در سال های 1381 تا 1386 بازی های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار می کرد. در سال 1386 این ورزشگاه برای ساخت فاز دوم تعطیل شد. در 8 آذر 1393، وزارت ورزش و جوانان، مدیریت اجرایی ورزشگاه نقش جهان را برای تکمیل و بهره برداری آن به مجتمع فولاد مبارکه واگذار کرد و آن ها نیز متعهد شدند که طی 20 ماه و در سال 1395 آن را تکمیل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار