امام‌ جمعه فیروزآباد با بیان اینکه سخن نماینده ارشد دولت در فارس موضع رئیس‌جمهوری تلقی می‌شود، گفت: استاندار فارس نیاز به نصیحت دارد.
کد خبر: ۱۶۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 13 January 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام عزیزالله هاشمی‌زاده با اعلام اینکه به دلیل بیماری قلبی از نامزدی مجلس خبرگان رهبری انصراف داده است، اظهار داشت: پزشکان به‌خاطر تپش قلبم توصیه بر آرامش و پرهیز از پرکاری می‌کنند، از این‌ رو تصمیم به دادن انصراف از نامزدی مجلس خبرگان رهبری گرفتم.

وی با بیان اینکه حدود پنج ماه پیش قلبم را عمل کرده‌اند، سلامتی را لازمه کارها دانست و اولویت نخست برای هر انسان برشمرد.

امام‌ جمعه فیروزآباد در ادامه با اشاره به اینکه نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری باید ضوابط قانونی را رعایت کنند و به قانون تن دهند، تصریح کرد: کار کسانی‌که در آزمون مربوطه نامزدی مجلس خبرگان رهبری شرکت نکردند قانون‌گریزی محسوب می‌شود.

هاشمی‌زاده همچنین با ابراز تعجب و تاسف از نامه استاندار فارس به مسئولان برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام خاطرنشان کرد: تمام شهدا از هر گوشه از جهان متعلق به خدا هستند و چنانچه امکان فراهم بود باید در مراسم تشییع شهدای عراق، لبنان و ... نیز شرکت می‌کردیم.

وی بابیان اینکه شهید این استان و آن استان گفتن و تفاوت و تفکیک قائل‌شدن بین شهدا شایسته نیست تصریح کرد: مگر خود استاندار فارس بومی این استان است که به این سمت در فارس منصوب شده است.

امام‌جمعه فیروزآباد با تصریح اینکه استاندار فارس باید به خانواده شهدا به‌ویژه شهیدان گمنام، پاسخ بدهد گفت: این مقام مسئول باید نصیحت بشود چراکه سخن وی موضع رئیس دولت در این استان تلقی می‌شود.

هاشمی‌زاده افزود: استاندار فارس که مسئول در حکومت اسلامی محسوب می‌شود باید حرف خود را پس بگیرد و من با گریه اعلام می‌کنم که شهدای گمنام صاحبی جز خدا ندارند و تنها خداوند خریدار آن‌ها است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
زنده باد استاندار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار