رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خلخال از افزایش 40 درصدی ورود گردشگران و مسافران در سال جاری به این شهرستان نسبت به سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۱۶۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 17 January 2016
به گزارش ایرنا ، قنبر رستمی روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات و خدمات سفر خلخال افزود: در 10 ماه امسال بیش از یک میلیون و 400 هزار گردشگر ، مسافر و میهمان به این شهرستان سفر کرده و از جاذبه های طبیعی گردشگری ، مناطق باستانی و مناطق نمونه گردشگری آن دیدن کردند.
وی گفت: کمیته حقوقی ، نظارت بر اماکن انتظامی ، بهداشت عمومی ، آموزش و فرهنگ سازی ، برنامه ریزی ، کمپینگ های اقامتی ، راهنمایی و رانندگی ، پلیس راه ، امداد و نجات ، نظارت بر کالا و خدمات ، راهدارخانه ها ، اسکان مدارس ، آبهای گرم معدنی ، مناطق حفاظت شده ، حمل و نقل ، تعزیراتی و کمیته تبلیغات از جمله کمیته های 17 گانه ستاد تسهیلات سفر خلخال است که زیرنظر ستاد مرکزی مستقر در فرمانداری خلخال در تعطیلات نوروز سال آینده به گردشگران و میهمانان خدمات مسافرتی و رفاهی ارائه خواهند کرد.
جابر قربان زاده ، معاون فرماندار خلخال نیز در این جلسه از لغو تعطیلی تمام نانوایی های این شهرستان از 27 اسفند تا پایان تعطیلات نوروز سال آینده با هدف تامین نان گرم مسافران و میهمانان این شهرستان خبرداد.
وی گفت: با هدف افزایش میزان خدمات رفاهی ارائه شده به گردشگران و میهمانان نوروزی خلخال در تعطیلات نوروز نمایندگان کمیته های 17
گانه ستاد تسهیلات سفر در فرمانداری و ستاد مرکزی تسهیلات سفر این شهرستان حضور یافته و در جریان مسائل و مشکلات روز
گردشگران خلخال قرار خواهند گرفت.
او با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار و خانه تکانی شهری در برخی شهرهای استان اردبیل خواستار اجرای این طرح توسط شهرداران شهرهای خلخال ، کلور و هشجین شد.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار