مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل خواستار شد:
شفیع شفیعی در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد استان با شهردار اردبیل گفت: تعامل تشکل ها می تواند با عضویت و دعوت از تشکل ها در اتاق های فکر، واگذاری برنامه ها به NGOها و توان افزایی آن ها و تعریف جایگاه ویژه در برنامه ریزی های شهری برای سازمان های مردم نهاد توسعه یابد.
کد خبر: ۱۶۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 21 January 2016

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در احیا هویت معماری ایرانی – اسلامی شهر ، پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی ،توسعه فرهنگ شهر نشینی و آموزش رفتار شهروندی از ضرورت های مدیریت شهری است.

به گزارش تابناک اردبیل، شفیع شفیعی که در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد استان با شهردار اردبیل سخن می گفت، افزود: رویکرد فرهنگی در مدیریت، مشارکت فعال شهرداری در برنامه های فرهنگی و اجتماعی و تعامل با سازمان مردم نهاد از ویژگی های شهرداری اردبیل است.

وی در بخش دیگر سخنانش خاطرنشان کرد: تعامل تشکل ها می تواند با عضویت و دعوت از تشکل ها در اتاق های فکر، واگذاری برنامه ها به NGOها و توان افزایی آن ها و تعریف جایگاه ویژه در برنامه ریزی های شهری برای سازمان های مردم نهاد توسعه یابد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تاکید کرد که این تعامل با تدوام تشکیل جلسات مشترک و ایجاد کانال ارتباطی دو طرفه NGOها با شهرداری می تواند تحقق یابد.

این نشست با حضور شهردار اردبیل و جمعی از اعضای سازمان های مردم نهاد استان در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار