استاندار لرستان:
استاندار لرستان گفت: طرح تحول سلامت به عنوان یکی از افتخارات نظام اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۶۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 22 January 2016


به گزارش خبرگزاری تابناک  از لرستان، هوشنگ بازوند در همایش خیرین و نیکوکاران سلامت استان لرستان در حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خرم آباد افزود: طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی توانسته است در جای جای ایران به عنوان یک طرح جهادی موجب رضایت و خشنودی مردم را فراهم کند.

وی اضافه کرد: این طرح به عنوان یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید توانسته رضایتمندی مردم در سطوح مختلف را فراهم کرده و مردم نیز با خرسندی از اجرای این طرح قدردان زحمات دولتمردان هستند.

وی اجرای طرح تحول نظام سلامت را جراحی خوبی در حوزه درمان و سلامت جامعه دانست و تصریح کرد: اجرای این طرح از حرکت بخش عظیمی از جامعه به سوی خط فقر جلوگیری کرده است.

***مجمع خیرین سلامت به دنبال توسعه فرهنگ ایثار است

وی اضافه کرد: مجمع خیرین سلامت با کار جهادی به دنبال توسعه فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه است.

استاندار لرستان افزود: فرهنگ ایثار و فداکاری از مبارزات ستمشاهی ملت ایران شروع شده و در هشت سال دفاع مقدس نیز مردم با ایثار و فداکاری به پیروزی رسیدند.

بازوند اظهار داشت: خیرین سلامت با فرهنگ ایثار به دنبال خدمات رسانی به مناطق محروم بوده و این در حالی است که خدمات رسانی به مناطق محروم از یادگارهای امام راحل است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز در بیانات و تبیین ابلاغ سیاست های کلی نظام بر خدمات رسانی به مناطق محروم کشور تاکید داشته و این مهم نشان دهنده خدمت رسانی نظام اسلامی به مناطق محروم است.

وی استفاده از پتانسیل مجمع خیرین سلامت را بسیار مهم دانست و گفت: بیش از چهار هزار و 500 لرستانی در خارج از کشور به سر می برند که از این تعداد بیش از 700 نفر از پزشکان به نام و مطرح در کشورهای مختلف هستند.


استاندار لرستان تصریح کرد: استفاده از پتانسیل این افراد در راستای همکاری با خیرین سلامت می تواند به اجرای طرح های بهداشتی درمانی و خدماتی در لرستان کمک کند.

وی اظهار داشت: مشارکت های مردمی در حوزه سلامت از جمله خدمات خیرین سلامت استان است که با برنامه ریزی و همکاری بین بخشی می توان از این فرصت طلایی استفاده کرد.

 خبرنگار :رضا میرزایی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار