جزئیات پروژه هایی که در دهه فجر در فارس گشایش می یابند
بهره‌برداری و آغاز به ساخت 6 پروژه خدماتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم/بهره برداری از 45 طرح هادی روستایی/آبرسانی در سپیدان/بهره برداری از نخستین پد بالگرد اورژانس هوایی در فارس/بهره برداری از شهرک صنعتی و گازرسانی روستایی در اقلید/آبرسانی در فراشبند/بهره برداری از 100 میلیارد پروژه در لارستان
کد خبر: ۱۷۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 08 February 2016
به گزارش تابناک فارس:هرساله با فرارسیدن دهه فجر صفی از پروژه ها (اکثراً دولتی) برای گشایش و بهره برداری تشکیل می شود.

امسال هم پروژه هایی در استان فارس در صف افتتاح در دهه فجر هستند که در این بسته و در بسته های روزهای آتی به آن ها می پردازیم.

بهره‌برداری و آغاز به ساخت 6 پروژه خدماتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم
سالن اجتماعات خوابگاه شهید دانش‌پور دانشگاه علوم پزشکی جهرم،مرکز پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان پستان،بخش دیالیز صفاقی، بخش همودیالیز بیمارستان مطهری،افتتاح بخش آی.سی.یو 3 بیمارستان پیمانیه با مساحت 250 مترمربع از جمله این پروژه ها بودند.

بهره برداری از 45 طرح هادی روستایی
با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم از 45 طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ‌بر 40 میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

آبرسانی در سپیدان

5 هزار و 780 خانوار در شهرستان سپیدان از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
فرماندار سپیدان گفت: طرح آبرسانی به شهر اردکان و روستای بهرغان بخش مرکزی شهرستان سپیدان با افزون بر 6 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

بهره برداری از نخستین پد بالگرد اورژانس هوایی در فارس
نخستین پد بالگرد اورژانس هوایی استان فارس، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در فیروزآباد به بهره برداری رسید.به کمک این پد، بالگردهای اورژانس هوایی می توانند فرود آسان و بر اساس برنامه مشخصی داشته باشند که این امر، نقش موثری در تسریع خدمت رسانی به بیماران و آسیب دیدگان دارد.

بهره برداری از شهرک صنعتی و گازرسانی روستایی در اقلید
هشتمین شهرک صنعتی اقلید با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان و در زمینی به مساحت 49 هکتار در سده به بهره‌برداری رسید.
خط تغذیه 20 کیلومتری و شبکه توزیع 24 کیلومتری دژکرد اقلید با اعتباری بالغ‌بر 8 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.


آبرسانی در فراشبند

پروژه‌ آب‌رسانی به شهروندان فراشبند به بهره‌برداری رسید.
این پروژه شامل احداث یک مخزن بتنی ذخیره با ظرفیت 2 هزار و 500 مترمکعب است که با صرف اعتباری بالغ‌بر 6800 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
با بهره‌برداری از این پروژه 2 هزار و 500 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

بهره برداری از 100 میلیارد پروژه در لارستان
با حضور فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی، ورزشی و بهداشتی در شهرها و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان افتتاح شد.
این طرح‌ها شامل خانه بهداشت روستاهای درز و چاه‌نهر با زیربنای 200 مترمربع با اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد ریال، مقاوم‌سازی دبستان آسیه روستای علی‌آباد با اعتباری افزون‌بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال، خیابان 24 متری جدیدالاحداث شهید اکبرپور لطیفی با اعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد ریال بود.
در این روز همچنین بلوار و خیابان ورودی روستای کرمستج با اعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال، پروژه بازارچه شهرداری خور در زمینی به مساحت یک‌هزار و 711 مترمربع با 51 مغازه با اعتباری بالغ‌بر 60 میلیارد ریال با مشارکت شهرداری خور و بخش خصوصی، پایگاه اورژانس جاده‌ای دهکویه در زمینی به مساحت 300 مترمربع با اعتباری افزون‌بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط برادران دیانت افتتاح شد.
در ادامه این طرح‌ها، بهسازی بلوار و خیابان اصلی کورده به طول یک‌هزار و 200 مترمربع با عرض 16 متر با 22 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری افزون‌بر 15 میلیارد ریال و سالن ورزشی قهرمانی در کورده در زمینی به مساحت یک‌هزار و 176 مترمربع با اعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد ریال توسط خیر حاج نورالله قهرمانی از اهم طرح‌های افتتاح‌شده در شهرها و روستاهای بخش مرکزی بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
یعنی فارس با این عظمتش فقط همین ؟ فقط بلدید از اسمم استفاده کنید شما تهران نشینها ؟ اف بر شما !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار