استاندار لرستان:
استاندار لرستان گفت: انتخابات، عرصه تبلور حکومتی مردمی در جمهوری اسلامی است وراهپیمایی ۲۲ بهمن تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند. استکبار جهانی به دو واقعه مهم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه چشم دوخته که امروز مردم ایران اسلامی با حضور گسترده، چشم دشمنان را کور و امید آنها برای چنگ‌اندازی به نظام جمهوری اسلامی را ناامید کرده‌اند.
کد خبر: ۱۷۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 11 February 2016

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک  از لرستان، هوشنگ بازوند در حاشیه راهپیمایی 22بهمن، افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را می‌رساند که مردم برای سی و هشتمین بار با مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلام تجدید پیمان می‌بندند.


وی اظهار کرد: استکبار جهانی به دو واقعه مهم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه چشم دوخته که امروز مردم ایران اسلامی با حضور گسترده، چشم دشمنان را کور و امید آنها برای چنگ‌اندازی به نظام جمهوری اسلامی را ناامید کرده‌اند.

استاندار لرستان تصریح کرد: بدون شک ملت همیشه در صحنه و هوشیار ایران، با حضور گسترده و حداکثری و انتخاب فرد اصلح در واقعه هفتم اسفند، همچون امروز مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

بازوند اضافه کرد: انقلاب دستاوردهای فراوانی دارد ولی حضور همین مردم یکی از بزرگترین دستاوردها است و ارج نهادن نظام به آرای مردم از دست‌آوردهای بزرگی است که در هفتم اسفندماه شاهد آن هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد که طی این سال‌ها نظام جمهوری اسلامی مسیر بالندگی و رشد روزافزون خود را در برابر همه توطئه و ترفندهای دشمنان سپری کرده و اکنون به یک جریان قدرتمند در برابر استکبار و نظام سلطه تبدیل شده است.

استاندار گفت: حضور حداکثری در این رویداد سیاسی عامل مقبولیت بیشتر نظام در عرصه بین‌المللی خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار