کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی
کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی گفت: دشمنی آمریکا با ایران برای ولایت‌فقیه و حکومت اسلامی بوده و استکبار با ولایت فقیه مشکل دارد و تمام برنامه‌ها و ترفندها برای نشانه رفتن اصل ولایت فقیه است.
کد خبر: ۱۷۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 12 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید علی سلیلی در یادواره 9 تن از شهدای روستای گل‌خیل نکا در جمع مردم شهیدپرور این روستا اظهار کرد: موضوع تهاجم دشمن اصلاً اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نیست بلکه دشمن ولایت فقیه را مورد هجوم قرار داده‌است که باید مراقب باشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از نگاه خداوند و توکل به باری‌تعالی است، افزود: استکبار برای ملت ایران ارزشی قائل نبود و ایران اسلامی ابهت و عظمت را به ایرانیان هدیه داد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، کشور ما را از وابستگی به شرق و غرب نجات داد و عزت‌مندی را برای ملت با غیرت ما به ارمغان آورد و مردم نیز با اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه نشان دادند که همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب ایستاده‌اند.

سلیلی به دیدار اخیر ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یک شخصیت سیاسی بدون تشریفات و عرف دیپلماتیک با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کند، اما برخی از رسانه‌ها می‌خواهند این مهم را کم‌رنگ جلوه دهند.

وی اضافه کرد: در گذشته قزاق‌ها اهانت‌های مختلف به ایران اسلامی و مردم می‌کردند و اکنون در اوج قدرت، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مقابل رهبر انقلاب اسلامی زانوی ادب می‌زند و قرآن به رهبری هدیه می‌دهد و این مسئله بیانگر اتحاد ایران اسلامی با کشورهای همسایه و اوج قدرت نظام ما است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما برگرفته از توجهات خداوند است، ادامه داد: حضرت امام راحل با تکیه به خداوند، انقلاب اسلامی را پایه‌گذاری کرده‌است و آنچه انقلاب ما را در جهان از انقلاب‌های مختلف متمایز کرده‌است، ولی فقیه است.

سلیلی افزود: تا زمانی که باور به خداوند ادامه داشته‌باشد هیچ نگرانی وجود ندارد ولی اگر توجه از خداوند به سمت مادیات رفته و دلبستگی نیز به سمت دیگری پیش برود؛ دچار مشکل خواهیم شد و در این راستا باید با ایمان به خدا، ولایت‌مداری و توجه به ارزش‌ها در مسیر رهبری حرکت کرده و با عمل به وصایای شهدا، انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی با تاکید بر وحدت و انسجام همه جانبه در بین مردم و مسئولان خاطر نشان کرد: وحدت و اتحاد مسئله مهمی است که نباید از آن غافل شویم چرا که هرگونه دوری از اخلاق‌مداری و اتحاد، دشمن را در رسیدن به خواسته‌های خود مصمم‌تر خواهد کرد.

کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی اضافه کرد: دشمن چشم دیدن نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد و ما باید به فضل الهی جمهوری اسلامی ایران را با وحدت و یکپارچگی به پیش برده و با اطاعت از رهبری در مسیر ولای فقیه گام برداریم و ذره‌ای زاویه با رهبری نداشته‌باشیم.

سلیلی با بیان اینکه ایران اسلامی بدون وابستگی به آمریکا در جهان مقتدر شد، افزود: امروز آمریکا از منفورترین دولت‌ها در جهان است و ایران اسلامی با استفاده از رهبری مقام معظم رهبری الگوی آزادی‌خواهان جهان است و هر روز بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی افزوده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید اصول و آرمان‌های اسلامی را فراموش کنیم، یادآور شد: باور خدا همواره در انقلاب ما جاری و ساری است و داوم و بقای انقلاب اسلامی ایران نیز در گرو همین خداباوری است که توانست 37 سال در دنیا سربلند باشد و اقتدار بیافریند.

کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی افزود: دهه فجر فرصت بازخوانی دوباره انقلاب است و ملت ما با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که در این بازخوانی انقلاب و دستاوردها و آرمان‌های انقلاب به خوبی وارد شده‌اند و با تبعیت از امام و رهبری و در مسیر شهدا بودن، عید انقلاب را بار دیگر در اذهان ماندگار کردند.

سلیلی در پایان با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که هیچ چیزی در اراده پولادین ملت ما نسبت به انقلاب و ارزش‌های نظام خللی وارد نمی‌کند و ملت هوشیار ایران اسلامی همچنان پای آرمان‌های امام راحل، شهدا، رهبری و ارزش‌های این انقلاب ثابت قدم هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار