رئیس کل دادگستری هرمزگان طی مراسمی حسین عباسی را به عنوان رئیس دادگستری شهرستان پارسیان معرفی کرد.
کد خبر: ۱۸۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 13 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین اکبری اظهار داشت: امروز امنیت همه جانبه ای که درگستره مرزهای ایران اسلامی را به نظاره نشسته ایم،  مرهون رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت و ایثار شهدای انقلاب اسلامی و زحمات شبانه روزی تمامی دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله دستگاه قضایی، دستگاه های امنیتی و انتظامی و مبلغان و علمای بزرگوار تشیع و تسنن هستیم.
 
وی خاطر نشان کرد: ایجاد فضای امنیت در سطح کشور، در شرایطی تحقق یافته است که مناطق پیرامون کشورمان در بحران ناامنی شدید به سر می برند و همین امر لزوم شکرگذاری از این نعمت بزرگ را به همه ما یادآور می شود و لزوم حفظ وحدت، انسجام  و هوشیاری در برابر توطئه های  دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، را ایجاب می کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه اظهار داشت: تلاش جمعی در ارکان مختلف نظام بر این اساس استوار است که دستگاه قضایی روز به روز به معیارها و موازین اسلامی نزدیک تر شود و زمینه گسترس هر چه بیشتر عدالت اسلامی و مکرمت های اخلاقی در سطح جامعه را فراهم آورد.
 
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام این مطلب که براساس دستورالعمل ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران و همچنین به موجب قانون ،ستادهای رسیدگی و پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در حوزه های مختلف قضایی  استان هرمزگان تشکیل شده است و به فعالیت می پردازند.   
 
وی در این راستا افزود: : در نتیجه عملکرد مطلوب این ستاد و همچنین براساس بررسی های به عمل آمده،  استان هرمزگان از کمترین میزان جرایم و تخلفات انتخاباتی در سطح مناطق کشور برخوردار است.
 
حجت الاسلام و المسلمین اکبری، با بیان این مطلب که مهمترین رهاورد قضاوت مبتنی بر شریعت  مقدس اسلامی،حفظ اعراض ،نفوس و اموال عموم مردم  است، از رفع اطاله دادرسی، دقت در رسیدگی ها، توجه دقیق به ادله طرفین ،پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات و همچنین تحقق عدالت اسلامی  به عنوان مهمترین وظایف و اهداف دستگاه قضایی اسلامی نام برد.
 
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، با یاداوری این مطلب که  هدف از تشکیل این جلسه معرفی رئیس جدید دادگستری شهرستان پارسیان و تکریم از ریاست پیشین دادگستری این شهرستان می باشد، اعلام کرد: بنا بر تشخیص و صلاحدید  ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، از این پس ،حسین عباسی به عنوان رئیس جدید دادگستری  شهرستان پارسیان، منصوب گردیده و عهده دار انجام وظایف قانونی خواهد بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار