توپ وتشرنماینده پلدختربرعلیه استاندارلرستان وبرگزارکنندگان انتخابات
درآستانه ورود به تبلیغات انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ،فضای رقابت بین کاندیداهادربرخی از حوزه های انتخابیه که سابقه تنش واصطکاک زیادی دارند، روز به روز ملتهب ترمی شود آنچنانکه علی کاییدی نماینده فعلی پلدختروکاندیدای مجلس دهم جمعه شب در جمع هواداران خود با توپ وتشر برعلیه استاندارلرستان ومجریان انتخابات تاخت وگفت: به جناب آقای استاندارعرض می کنم،به مسئولین شهرستان ،به مسئولین برگزارکننده انتخابات می گویم ،مردم نمی گذارند شماانتخابات را مهندسی کنید.
کد خبر: ۱۸۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷ 14 February 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،علی کاییدی نماینده پلدختر ومعمولان جمعه شب در جمع هواداران خود با تاختن بر علیه استاندار لرستان وبرگزارکنندگان انتخابات در این استان گفت: به جناب آقای استاندار عرض می کنم،به مسئولین شهرستان ،به مسئولین برگزار کننده انتخابات می گویم ،مردم نمی گذارندانتخابات را مهندسی کنید؛ نشسته اید به جای اینکه بازرس انتخاب کنید ،نماینده انتخاب می کنید.

نماینده پلدختر ومعمولان بیان کرد: شما اشتباه گرفته اید ،مردم بزرگ ترازاین و با بصیرت تر از این هستند ،من اعلام می کنم به شورای تامین ،اگر می خواهید جلوی مسائل را بگیرید ،پلدختر را از خط قرمز،سفید کنید من به هیات اجرایی می گویم،به بازرسی می گویم،به مسئولین اجرایی می گویم،به مسئولین ستاد انتخابات استان و وزارت کشور و پلدختر می گویم،مردم نخواهند گذاشت انتخابات را به نفع کاندیدای خاصی مهندسی کنید.

وی با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب و مسئولین مملکت می گویند مجریان برگزار کننده انتخابات هستند نه جهت دهنده به انتخابات،بیان کرد: چرا مسئولین را می برید و به آنها خط می دهید.


این نماینده عنوان کرد: این مسئولین را که شما می برید برادر این مردم هستند،می آیند داخل خانه و می گویند،حق ندارید،مسئولین استان،مسئولین شهرستان ،من با آقای استاندار صحبت کردم ،با مسئولین امنیتی و قضایی صحبت کردم،مردم نمی گذارند عده ای انتخابات را مهندسی کنند.

کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پلدختر ومعمولان ،تصریح کرد: شما به جای اینکه بیایید هیات های اجرایی را برنامه ریزی کنید،طرفداران کاندیداها را به عنوان عوامل اجرایی انتخابات می گذارید.

کاییدی خطاب به مجریان انتخاباتی ،تاکید کرد: رای مردم را چکار می کنید؟،نگذارید ۸۶تکرار شود،من اعلام به مسئولین استان اعلام می کنم با استاندار لرستان صحبت کردم و گفتم که من تا فردا نتیجه می خواهم.

کایدی اضافه کرد:انگیزه را از مردم نگیرید،جو را طوری نکنید فضا ملتهب شود.

نماینده مردم پلدخترومعمولان در مجالس هشتم و نهم یادآوری کرد: ۸۶را بیاد بیاورید ،این کار را کردند،در ۸۶انتخابات را مسئولین و عوامل اجرایی مهندسی کردند اما جواب عکس گرفتند.

کاییدی افزود: قطعا الان قبل از پیش آمدها اعلام می کنم،من داخل مردم هستم،شما مسئولین داخل مردم نیستید،نمی دانید ،با مردم ارتباط ندارید،توی اتاق های دربسته هستید،یکسال کار عمرانی را در این شهر تعطیل کرده اید بخاطر اینکه انتخابات را مهندسی کنید ولی شما باید تا روز آخر برای مردم کار کنید.

این کاندیدا ونماینده فعلی عنوان کرد:از یکسال پیش کار عمرانی را رها کرده اید،ولی به حول قوه الهی ،کاییدی چون فرزند انقلاب و پیرو رهبر و فرزند ملت است،مردم نخواهند گذاشت .

کاییدی افزود: مردم مزه سادگی کاییدی را چشیده اند،مردم مزه خدمتگزاری کاییدی را چشیده اند،یا خوابید یا خود تان را به خواب زده اید.

نماینده مردم پلدختر ومعمولان بااشاره به اینکه رسانه ها صدای مرا ضبط کنید، اظهار داشت: من به آقای استاندار می گویم مردم این انتخاباتی را که می خواهید مهندسی کنید، قبول ندارند. کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد:آیا بیطرفی این است، آیا بیطرفی در انتخابات است؟

وی گفت: آیا این طرفداری است؟،یا خودتان رابه خواب زده اید یا خوابتان گرفته است.

کاییدی ادامه داد: اگر خوابتان هم گرفته،مردم می خواهند بیدارتان کنند.

نماینده فعلی وکاندیدای مجلس دهم در حوزه پلدختر ومعمولان ، تصریح کرد: جمعیت جوان را ببینید،پلدختر می خواهد یک پا برهنه را به مجلس بفرستند،نمی خواهند دوباره در جامعه،ما برگردیم به قبل از انقلاب ۵۷،نمی گذاریم برگردیم به قبل از ۵۷،مردم انقلاب کردند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی وکاندیدای مجلس دهم بیان کرد:مردم خانواده شهیدهستند ،رزمنده وایثارگرهستند ،همین الان هم اعلام می کنم به هیچ گروه خاصی وابستگی ندارم.

علی کایدی با بیان اینکه من سرباز رهبر و فرزند انقلاب و مردم هستم،تاکید کرد:رای را از مردم می خواهم نه از هیات های اجرایی و انتخابات،منتظر جواب آقای استاندارم،مردم پلدختر و بالاگریوه این را قبول نخواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار