امام جمعه ملکشاهی گفت: زنان و دختران باید با فراگیری مهارت های زندگی به سبک اسلامی، نقش آفرینی بهتری در جامعه داشته باشند.
کد خبر: ۱۸۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 14 February 2016

امام جمعه ملکشاهی گفت: زنان و دختران باید با فراگیری مهارت های زندگی به سبک اسلامی، نقش آفرینی بهتری در جامعه داشته باشند.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی روز یکشنبه در پنجمین همایش بزرگ دختر آفتاب از نگاه قرآن و عترت همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) در مصلای شهر ارکواز اظهار کرد: دختران و زنان جامعه با الگو گیری از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) که همان عفاف و حجاب اسلامی است می توانند جایگاه رفیع خود را در خانواده و جامعه بیشتر بشناسند.
وی در این همایش که با حضور مشاور امور زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و خانم دکتر مهری سویزی استاد دانشگاه، نویسنده و پژوهشگر برگزار شد، هدف از اجرای این مراسم را پرورش باورهای دینی و آشنا کردن دختران و زنان با شیوه های زندگی به سبک اسلامی دانست.
موسوی تاکید کرد: این پنجمین سال متوالی است که این برنامه فرهنگی با حضور مهمانان و اساتید برجسته کشوری در شهرستان ملکشاهی برگزار می شود و با استقبال بی نظیر دختران و زنان همراه است.
مشاور امور زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز در این همایش گفت: دختر از نگاه قرآن و دین مبین اسلام دارای جایگاه رفیع و صاحب مهر و عطوفت و عفاف در خانواده معرفی شده است.
خانم نوروزی با بیان اینکه عفاف و حجاب اسلامی می تواند مصونیت بخش دختران از آفت های مثل تجمل گرایی و ظاهر گرایی شود، افزود: دختران در جامعه اسلامی ما با یادگیری مهارت های معرفتی و رعایت حریم خصوصی و عمومی می توانند در جامعه نقش برجسته ای داشته باشند.
وی اظهار کرد: حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) نمونه کامل یک زن از نگاه قرآن و عترت هستند که با رعایت دستورات دینی در جامعه نقش آفرین بوده اند و زنان و دختران جامعه اسلامی باید این بزرگواران را الگوی رفتاری و اخلاقی خود قرار دهند.
اجرای ویژه برنامه های همچون تئاتر و سرود و تجلیل از دختران نمونه از دیگر برنامه های این همایش بود.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری مرکز استان قرار گرفته است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار