‌معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان
ناصر نجیب‌زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: لرستان یکی از مناطق مهم دامپروری کشور است و هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند به توسعه و رونق اقتصادی منطقه منجر شود.
کد خبر: ۱۸۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 16 February 2016

ناصر نجیب‌زاده در گفت‌وگو باخبرنگارتابناک ، گفت: لرستان یکی از مناطق مهم دامپروری کشور است و هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند به توسعه و رونق اقتصادی منطقه منجر شود.

وی افزود: در همین راستا فعالیت‌هایی در استان صورت گرفته و منجر به تولید فرآورده‌های دامی زیادی شده که تولید شیر خام یکی از این موارد است.

نجیب‌زاده با اشاره به تولید شیر خام استان در سال گذشته عنوان کرد: پارسال میزان تولید شیر در لرستان، 234 هزار و 890 تن بوده و در زمینه پرورش گاوهای شیری مشکلی در استان وجود ندارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهارکرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود امسال 241 هزار و 9 تن شیر خام در استان تولید شود که بیشترین میزان تولید مربوط به خرم‌آباد و بروجرد است.

این مسئول یادآوری کرد: در حال حاضر مردم به سمت لبنیات فله‌ای سوق پیدا کرده‌اند که این موضوع پیامدهای منفی خود را به همراه خواهد داشت.

ناصرنجیب زاده تصریح کرد: از طرفی نیز حذف شدن لبنیات از سبد مصرف خانوار ضربه مهلکی به سلامت جامعه وارد خواهد کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار