مهم‌ترین شایعات انتخاباتی در استان مازندران مطرح شدن احزاب و گروه‌های سیاسی است که تنها در زمان انتخابات فقط نام آنها توسط مردم شنیده می‌شود.
کد خبر: ۱۸۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 20 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، هر چه به روزهای میانی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شود بازار شایعات داغ و داغ‌تر می‌شود بازار شایعات که گاهی از سوی شبکه‎های اجتماعی به‌صورت انبوه منتشر می‌شود زمینه سردرگرمی مردم را فراهم می‌کند.

احتمال تأیید شدن برخی کاندیداها، ائتلاف زارعی با دامادی، مطرح کردن احزاب و گروه‌های مختلف که در استان کمتر شاهد فعالیت آنها قبل از انتخابات بودیم، مطرح کردن اعلام حمایت شهردار ساری از گزینه‌های دولت در مرکز استان، قرار دادن کاندیدای اصول‌گرای استان مازندران در لیست احمدی‌نژاد و احتمال افزایش 9 چهره مشهور به جرگه انتخابات از مهم‌ترین شایعات انتخاباتی در مرکز استان مازندران است.

اما حقیقت اینگونه نیست، محسن زارعی نسبت به خبر ائتلافش با دامادی واکنش جدی نشان داد و این حرف و حدیث‌ها را رد کرد.

برخی از سایت‌های خبری تلاش دارند چهرهای اصوگرایی را در لیست احمدی‌نژاد قرار دهند و این در حالی است که این افراد از روز اول با قرار گرفتن در جمع اصولگرایان تأکید کردند که بر اصول خویش پایند هستند.

تعدادی از سایت‌های خبری استان علی بابایی را در لیست حامیان دولت قرار دادند که وی قبل از انتخابات خودش را مستقل معرفی کرده بود.

از مهم‌ترین شایعات انتخاباتی در استان مازندران فعالیت گروه‌های سیاسی مانند انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، حزب اعتماد ملی، حزب کارگزاران سازندگی، مجمع نیروهای خط امام، حزب اراده ملت، انجمن اسلامی جامعه پزشکان،حزب اسلامی معلمان، حزب مردم‌سالاری، حزب اسلامی کار، خانه کارگر، سازمان عدالت و آزادی، مجمع زنان نواندیش، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، مجمع فرهیختگان دانشگاهیان ایران و مجمع نیروهای خط امام و رهبری می‌توان عنوان کرد که اصلاً این گروهای سیاسی در استان ماهیت و فعالیت ندارند و تنها برخی از سایت‌های خبری تنها برای پرکردن صفحات خویش از این لغات و الفاظ استفاده می‌کنند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار