نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: نخبگان جامعه ورزشی باید فعالیت های خود را بر صدور فرهنگ ورزش های ایرانی، اسلامی به جهان متمرکز کنند.
کد خبر: ۱۸۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 22 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی دوشنبه در نشست با نخبگان و جامعه ورزشی هرمزگان افزود: اگر در طول 37 سال گذشته بر روی آموزه های اخلاقی و اسلامی کار می شد، اکنون ورزش های ما آهنگ دینی داشت.

وی با بیان اینکه گذشتگان ما ورزش های قبل از اسلام را به فرهنگ و ارزش های اسلامی آراستند، گفت: اگر ورزش ما اسلامی شود، هم تن حرکت می کند و هم روح تغذیه می شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جامعه ورزشی باید موفقیت ها را به امکانات ربط دهد چرا که حرکت در بحران ها، ذهن انسان را باز می کند و تمام نوآوری ها در فشارها به دست می آید.

آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: هیچ ملتی پیدا نمی شود که انگیزه ورزشی نداشته باشد و ایران نیز با 2500 سال پیشینه، همیشه تاریخ، فرهنگ، تمدن و ورزش داشته است.

وی افزود: ورزش یک ناز نیست بلکه برخاسته از یک نیاز فطری بشر است که سلامت و نشاط جسم و روح را به همراه می آورد.

وی همچنین با اشاره به پیروزی برجام، گفت: اگر خود را در دایره برجام محدود کنیم حرکت هایمان بی فرجام خواهد بود و چاره ای جز این نداریم که به سوی خودکفایی حرکت کنیم.

مسئول ستاد هیات های ورزشی هرمزگان نیز گفت: مهم ترین هدف جامعه ورزشی در انتخابات پیش رو، انتخاب نماینده ای قاطع ، شجاع و توانمند است.
 
فریدون الهامی افزود: هرمزگان ظرفیت و جایگاه عظیمی دارد و جامعه ورزشی هنوز نتوانسته از این ظرفیت ها استفاده کند که امیدواریم این امر در آینده محقق شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار