زرتشتیان در انتخابات شرکت می کنند/عشایر در انتخابات شرکت می کنند/کلیمیان در انتخابات شرکت می کنند/حجم بسیار زیاد پوسترهای تبلیغاتی در یکی از شهرستان های فارس نمونه ای از اسراف ها و بریز و بپاش ها در تبلیغات های انتخاباتی است.فرماندار شیراز از جمع‌آوری بیش از 60 کامیون اقلام تبلیغاتی غیرمجاز در سطح این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 25 February 2016
به گزارش تابناک فارس:در استان فارس 3میلیون و 374 هزار و 243 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که  از این تعداد یک میلیون و 248 هزار و 414 نفر در شهرستان شیراز و مابقی در 28 شهرستان دیگر استان فارس ساکن هستند.
مدرکی غیر از شناسنامه برای رای‌دادن مورد پذیرش نخواهد بود. همه رای‌دهندگان در هنگام اخذ رای شناسنامه و شماره‌ملی داشته باشند.
هر نامزد انتخابات مجلس برای راهیابی به ساختمان بهارستان، در مرحله اول باید حداقل یک چهارم کل آرای ماخوذه را از آن خود کند.

زرتشتیان در انتخابات شرکت می کنند

نائب رییس انجمن زرتشتیان شیراز امروز آحاد مردم بخصوص زرتشتیان را برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.
خسرو قدس گفت : حضور اقلیت های مذهبی در این انتخابات ، ادیان الهی را مقابل توطئه های دشمنان متحد می کند .
خسرو قدس افزود : زرتشتیان هم مانند سایر ایرانیان خود را جزیی از این سرزمین دانسته و امسال نیز پرشور تر از گذشته در انتخابات شرکت کرده و حماسه ای دیگر می آفرینند .

عشایر در انتخابات شرکت می کنند
عشایر فارس آمادگی خود را برای حضور گسترده در انتخابات 7 اسفند اعلام کردند .
مدیرکل امور عشایر فارس گفت : عشایر غیور فارس امسال نیز همچون گذشته در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت می کنند تا به دشمنان بفهمانند که همیشه برای دفاع از نظام آماده اند .
نکوئیان افزود : عشایرغیور و همیشه درصحنه فارس با حضور پرشور خود در انتخابات صلابت و استواری در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش می گذارند .
استان فارس از مناطق مهم عشایری کشور است.

کلیمیان در انتخابات شرکت می کنند

رئیس انجمن کلیمیان شیراز از شرکت صد درصدی کلیمیان شیراز در انتخابات 7 اسفند خبرداد.
خان داداش گفت :کلیمیان شیراز برای خلق حماسه سیاسی امسال همدوش با برادران مسلمان خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت می کنند تا به جهانیان نشان دهند که در جمهوری اسلامی ایران هر شهروند ایرانی حق انتخاب دارد ومی تواند در سرنوشت خود وکشورش سهیم باشد .
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان هفتم اسفند 94 برگزار می شود.

اسراف در تبلیغات انتخاباتی
فرماندار شیراز از جمع‌آوری بیش از 60 کامیون اقلام تبلیغاتی غیرمجاز در سطح این شهر خبر داد.
توزیع پوسترهای تبلیغاتی در چمن ورزشگاه یکی از مراکز شهرستانهای استان فارس که این روزها محلی عمومی برای حضور حامیان نامزدهای انتخاباتی است نمونه ای از اسراف در تبلیغات انتخابات است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
با گسترش استفاده از اینترنت و فضای مجازی کم کم باید جلوی این اسرافها گرفته بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار