کد خبر: ۱۹۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 01 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، فرمانده سپاه نوشهر گفت:در سال جاری ۵۰۰نوشهری به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شده و ۶۰۰ نفر نیز به زودی برای بازدید خواهند رفت.

سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه نوشهر در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به حماسه حضور انتخابات و تجلی حماسه مردم در تداوم انقلاب اسلامی گفت: این عید بزرگ انقلاب اسلامی بود که با لبیک مردم به رهبر معظم انقلاب در پای صندوق های رای خلق شد.

وی افزود: مردم با احساس مسوولیت در پای صندوق های رای حضور یافتند و این ثمره خون شهدای انقلاب است.

سرهنگ رمضانی در ادامه با اشاره به اعزام راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور گفت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی است که اهمیت آن در عدم فراموشی  یادمان ها و ارزش های دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور یک فرصت است برای تبیین سبک زندگی با استفاده و بهره گیری از الگوی ساده زیستی شهدا، کارهای جهادی شهدا، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است.

وی با اشاره به همت همه مسئولین شهرستان نوشهر برای اعزام راهیان نور گفت: ۶۰۰ زائر از نوشهر امسال به مناطق جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: در این سفر بازدید از ۹ یادمان و سه زیارتگاه و  یادمان عملیات های فتح المبین، هفت تپه، اروند، شلمچه، طلاییه، هویزه و پادگان شهید محمودوند اهواز، مسجد جمکران و بارگاه امام راحل صورت می پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از این نیز قریب ۵۰۰ زائر به مناطق جنوب و غرب کشور از شهرستان نوشهر اعزام شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر افزود: مراسم بدرقه ۱۶ اسفند با حضور همه مسوولین در مسجد جامع نوشهر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در طول سالجاری یکهزار و ۱۰۰ نفر به مناطق جنوبی و غربی از ناحیه سپاه نوشهر اعزام شدند.

فرمانده سپاه نوشهر گفت:در سال جاری هزار و ۱۰۰نوشهری به منلطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار