فرماندار شهرستان خلخال گفت: در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم و مسافران نانوایی‌های خلخال در ایام نوروز تعطیل نمی‌شوند و نانوایان موظف به پخت نان و ارائه خدمات به مردم در این ایام هستند.
کد خبر: ۱۹۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 02 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازخلخال، علی نظری شیخ‌احمد ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی آرد و نان شهرستان خلخال اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم و مسافران نانوایی‌های شهر خلخال در ایام نوروز تعطیل نمی‌شوند و نانوایان موظف به پخت نان و ارائه خدمات به مردم در این ایام هستند.

فرماندار شهرستان خلخال از لغو تعطیلی ماهانه و مقرری نانوایی‌های شهر خلخال از 28 اسفندماه امسال تا 15 فروردین‌ماه سال آینده خبر داد و گفت:‌ در روز عید نوروز نیز نانوایان این شهر باید تا نیم ساعت قبل از تحویل سال اقدام به پخت نان کرده و خدمات‌رسانی به مردم را تداوم و استمرار دهند.

وی با بیان اینکه یک روز قبل از 13 فرودین به میزان 2 برابر سهمیه روزانه نانوایان پخت نان خواهند داشت تا مردم با مشکلی در تامین نان مورد نیاز مواجه نشوند، تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا روند خدمات‌رسانی به مردم در ایام تعطیلات نوروزی دچار خدشه و خلل نشده و مردم بتوانند نان مورد نیاز خود را در این ایام تهیه کرده و در این زمینه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

نظری از کاهش مصرف 500 عدل آرد سهمیه در ماه گذشته در شهرستان خلخال خبر داد و افزود:‌ این امر ناشی از افزایش کیفیت پخت نان بوده که با این امر شاهد دورریز کمتر و کاهش ضایعات نان بوده‌ایم و در نهایت این امر سبب رضایتمندی مردم و ترویج الگوی صحیح مصرف نان شده است.

فرماندار شهرستان خلخال با تاکید بر رقابتی کردن پخت نان در راستای افزایش کیفیت نان تولیدی در شهرستان بیان کرد:‌ تعیین ساعات پخت نانوایی‌ها بر اساس تعداد آرد سهمیه مشخص شده نیز برای نانوایی‌های خلخال ضروری بوده تا نانوایان براساس زمان اعلام شده از ستاد ساماندهی آرد و نان اقدام به پخت نان کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار