مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات زیباسازی کمپ های نوروزی همزمان با عملیات تکمیلی این طرح ها خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 09 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، شریف شریفی نژاد گفت: با کاشت گل های فصلی و درختان نارگیل که در طول سال از سرسبزی و زیبایی خاصی برخوردار هستند، شرایط ویژه ای برای میهمانان نوروزی در مجاورت ساحل زیبای خلیج فارس فراهم می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به زیبایی منحصر به فرد درخت نارگیل که ویژه مناطق گرمسیری است، کاشت این درخت زیبا در پارک های سطح شهرهای قشم؛ درگهان و سوزا در دستور کار قرار دارد.

مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم همچنین بر ضرورت زیباسازی شهر قشم با هدف استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی تاکید و اضافه کرد: کاشت گل های زیبا و رنگارنگ فصلی در پارک ها و میدان های این شهر، به ویژه در مبادی ورودی شرایط ویژه ای مقابل دیدگان مسافران جزیره ایجاد کرده است.
 
*** سرعت عمل برای آماده سازی کمپ های نوروزی
شریفی نژاد یادآوری کرد: با توجه به دستور ویژه رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید برای آماده سازی فضای مناسب نوروزی در جزیره قشم، کارشناسان مدیریت امور شهری این سازمان به طور شبانه روزی در زمینه آماده سازی کمپ های نوروزی در حال فعالیت هستند.

وی گفت: به طور حتم سفر به جزیره قشم در نوروز 95 با توجه به تلاش های صورت گرفته و ایجاد شرایط مناسب در یاد و خاطر مسافران می ماند.

مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: این مدیریت از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروز 95 با توجه به اهداف و وظایف محوله در زمینه ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان، خدمات مضاعفی را نیز به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و گردشگران در دستور کار خود قرار داده است.
 
جزیره قشم در جنوب کشور به دلیل وجود سایت های مهم گردشگری همچون طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل زیبای دریایی حرا، تنگه چاهکوه، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، سواحل زیبا، غارهای خوربس، جزایر ناز و قلعه پرتغالی ها در قشم و هرمز یکی از ظرفیت های خوب گردشگری کشور ارزیابی می شود.

وجود بیش از 90 طیف خاک رنگی در هرمز، ماسه های نقره ای و طلایی هنگام، وجود آهوان جبیر در هرمز و هنگام، خلیج دلفین های هنگام، جزایر ناز، بادگیرها و چاه های تلا در بندر تاریخی لافت، موزه بسیار زیبای ژئوپارک قشم و صنایع دستی بانوان جزیره موجب شده است که در طول سال این منطقه میزبان انبوه مسافران باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار