مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای نمایش نوروزخوانی در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 19 March 2016

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای نمایش نوروزخوانی در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس،غلامرضا جمالی‌زاده در ملایر با اشاره به موفقیتهای این اداره در سال جاری اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی هنرمندان شهرستان توانستند موفقیت‌های خوبی را در بخش‌های مختلف برای شهرستان کسب کنند.

وی به حضور موفق گروه‌های تئاتر، شاعران، نویسندگان، گروه موسیقی و... در جشنواره‌های مختلف اشاره کرد و گفت: امیدواریم سال آینده با اعتبارات بیشتر بتوانیم حمایت مالی و معنوی خود را از هنرمندان شهرستان داشته باشیم.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری 30 نمایشگاه هنرهای تجسمی در سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ملایر خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها در بخش‌های مختلف عکس، گرافیک، طراحی، نقاشی، خوشنویسی و... برگزار شد.

وی تصریح کرد: همچنین چندین نمایشگاه کتاب، برگزاری سه جنگ شادی در ایام مختلف و استقبال بیش از 50 هزار نفر از این برنامه‌ها و... از دیگر موفقیت‌های این اداره در سال جاری بود.

جمالی‌زاده در ادامه به برنامه‌های ایام نوروز توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها شامل نصب بنر خوشامدگویی به مسافرین بهار، توزیع بروشورهای مختلف با موضوع فرهنگ و آیین ملایر با همکاری سایر ادارات، کشیک نوروزی در اداره و اجرای نمایش گروه تئاتر هنرمندان ملایر در ایام نوروز است.

وی از اجرای نمایش خیابانی نوروزخوانی با حضور گروه هنری «الف مثل احساس» به کارگردانی رضا فقیهی در ایام نوروز خبر داد و گفت: این نمایش به مدت سه روز در ایام عید در شهر ملایر اجرا می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خاطرنشان کرد: این نمایش شامل اجرای آیین نوروزخوانی و سنت‌های کهن نوروز است که در روزهای پنجم، 12 و 13 فروردین ماه به ترتیب در پارک سیفیه، ارگ باستانی نوشیجان و بام ملایر با همکاری اداره میراث فرهنگی ملایر اجرا خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار