کد خبر: ۲۰۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 02 April 2016


به گزارش تابناک لرستان ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد با قابل تحسین خواندن فعالیتهای پلیس لرستان از ایثار و فداکاری پلیس استان ، در ایام تعطیلات نوروز تقدیرکرد..

آیت الله "احمد میر عمادی " با تقدیر ویژه از زحمات و تلاش شبانه روزی سردار "قنبری" فرمانده انتظامی استان و مجموعه تحت امر در ایام تعطیلات نوروز ، گفت: انصافا ایثار و فداکاری پلیس لرستان در ایام نوروز ، قابل تقدیر و تحسین است .

وی افزود: الحمدلله با تدابیر فرمانده انتظامی استان و همچنین حضور به موقع پلیس ، ضمن ارتقاء ضریب امنیت در استان ،باعث کاهش چشمگیر جرایم مخصوصا در حوزه سرقت بوده ایم.

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: در این ایام ، امنیت مطلوب و بسیار خوبی در استان حاکم بوده که رضایت مندی و دعای خیر مردم را ، از پلیس استان در پی داشته است .

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: ایثار و فداکاری پلیس لرستان در ایام تعطیلات نوروز ، رفاه و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده است .

همچنین نماینده ولی فقیه درلرستان از حضور چشمگیر پلیس لرستان در جاده و محورهای مواصلاتی ، اماکن تفریحی و تفرجگاه ها، خیابان ها و معابر ، که باعث کاهش چشمگیر جرایم بخصوص تصادفات جاده ای و همچنین ارتقا احساس امنیت شده است، تقدیر و تشکر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار