امام جمعه خرم آباد:
آیت الله سیداحمد میرعمادی ظهرامروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک آغاز ماه رجب گفت: ماه رجب آغاز پاکسازی روح و جان انسان از گناه و ماه خودشناسی و خودسازی است و در واقع ماه رجب آغاز سال برای اهل عرفان به شمار می‌رود.
کد خبر: ۲۰۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰ 09 April 2016


به گزارش تابناک لرستان ،آیت الله سیداحمد میرعمادی ظهرامروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک آغاز ماه رجب گفت: ماه رجب آغاز پاکسازی روح و جان انسان از گناه و ماه خودشناسی و خودسازی است و در واقع ماه رجب آغاز سال برای اهل عرفان به شمار می‌رود.

وی افزود: اعمال زیادی برای ماه رجب وجود دارد که از جمله آنها روزه گرفتن اول رجب و انجام مراسم اعتکاف است و در واقع همه اعمال رجب به این خاطر است که پیوند ما با خداوند و همچنین امامت و ولایت محکم‌تر شود.

میرعمادی با اشاره به بیستم فروردین ماه سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا و همچنین روز ملی فناوری هسته‌ای بیان کرد: این روز تداعی‌کننده یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی یعنی استقلال و خودکفایی در ایران است و دیدیم که رابطه ایران با آمریکا قطع شد و به برکت آن استقلال ما حفظ شده و توانستیم به فناوری هسته‌ای دست پیدا کنیم.

وی افزود: امروز در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی،‌ فرهنگی و نظامی اقتدار و استقلال در ایران وجود دارد که به خاطر قطع رابطه با آمریکا بوده است و در واقع معنای قطع رابطه با آمریکا قطع کردن دست این کشور از دخالت در کشور است.

خطیب نماز جمعه خرم آباد ادامه داد: هفتم فروردین نماد استقامت، استقلال، خواستن و توانستن و اعتماد به نفس ملت ایران است و در واقع ملت ایران می‌خواهد روی پای خود بایستد.

وی عنوان کرد: سال اقتصاد مقاومتی به این معنی است که با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و با دنبال کردن سیاست‌های مقاومتی به استقلال اقتصادی دست پیدا خواهیم کرد و ملت ایران تمام تحریم‌ها را دور می‌زند و استقلال خود را حفظ می‌کند.

نماینده ولی فقیه درلرستان تصریح کرد: اگر امروز در زمینه اقتصاد مشکلاتی داریم مطمئنا با دنبال کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آنها را برطرف می‌کنیم.

آیت الله میرعمادی یاد آور شد : امروز برخی‌ها برخوردهای دوگانه و تبعیض‌آمیز غرب را می‌بینند و سخن رئیس‌جمهور آمریکا که می‌گوید اگر می‌توانستم تمام پیچ‌های هسته‌ای ایران را باز می‌کردم را می‌شنوند ولی با این حال چشم امید به آمریکا دارند و می‌خواهند رابطه برقرار کنند.

وی خاطر نشان کرد: جای تعجب است که برخی‌ها صدای آمریکا را که می‌گوید گزینه نظامی روی میز است، به خوبی می‌شنوند ولی می‌گویند دنیای امروز دنیای بدون موشک و مذاکره است لذا باید بدانیم همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اینها یا ناآگاه هستند یا خائن.

آت الله میرعمادی بیان کرد: همگان بدانند اگر تولید انبوه موشک‌ها نبود آمریکا در حمله نظامی به ایران یک لحظه درنگ نمی‌کرد و در واقع چیزی که آمریکا را سر جای خود نشانده است، اقتدار و قدرت موشکی و نظامی ایران است لذا ما باید به فناوری هسته‌ای و تولیدات موشکی خود افتخار کنیم و آنها را قدر بدانیم.

وی اشاره کرد: مسئولان باید پاسدار حقوق ملی ایران باشند و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را به خوبی حفظ کنند.

آیت االه سید احمد میرعمادی در ادامه به بیست و یکم فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب شماره 100 حضرت امام خمینی (ره) اشاره کردوگفت:امام ابتکارات بسیار ارزشمندی داشته و برای تامین مسکن نیازمند و محرومان حساب 100 را افتتاح کردند و دستور دادند تا خیرین و نیکوکاران به این حساب کمک کرده که برای محرومان مسکن ساخته شود که شکر خدا بنیاد مسکن در زمینه ایجاد مسکن روستایی اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی در پایان عنوان کرد: برخی طرح‌های هادی در روستاها بسیار خوب انجام شده است و در برخی روستاها شاهد کوچه‌ها و خیابان‌هایی بهتر و زیباتر از شهرها هستیم لذا از روستاییان عزیز می‌خواهیم از این طرح به خوبی استقبال کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار