مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان خبرداد:
پیمان بهرامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان از آغاز طرح درجه‌بندی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان طی سال 1395 خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷ 09 April 2016

 رتبه بندی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی لرستان آغاز شد


به گزارش تابناک لرستان ،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان از آغاز طرح درجه‌بندی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان طی سال 1395 خبر داد.

برپایه این گزارش،"پیمان بهرامی" در دیدار با مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت استان که در سالن جلسات ستاد منطقه برگزار شد گفت:در این طرح، جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی درجه‌بندی و میزان رتبه هر کدام مشخص می‌شود‌.

بهرامی افزود: هر 6 ماه یک بار و بر اساس شاخص‌های تعیین شده جایگاه‌های سطح استان مورد ارزیابی کارشناسان این طرح قرار گرفته و کارمزد پرداختی آن‌ها تا دوره بعد بر مبنای این ارزشیابی خواهد بود‌.

وی هدف از برگزاری این جلسه را آگاهی بیش‌تر جایگاه داران از شاخص‌های جدید درجه‌بندی در راستای ارتقا کیفی ارائه خدمات و دریافت کارمزد بالاتر ذکر و تصریح کرد‌: اجرای این طرح علاوه بر ایجاد عدالت در توزیع کارمزد و درآمد بر اساس فعالیت جایگاه‌ها‌، به ارتقا مطلوب‌تر رتبه جایگاه‌ها نیز منجر خواهد شد‌.

لازم به ذکر است در این جلسه‌، "سید پیمان جزایری" معاون بازرگانی منطقه مطالبی را در خصوص شاخص‌های ارزیابی در سال جدید شامل زیباسازی‌، تجهیزات‌، ارتباط با مشتریان‌، بهداشت‌، ایمنی و محیط زیست و ارائه کارمزد بر اساس آن بیان کرد.

منبع: تابناک
برچسب ها: شرکت نفت ، سوخت ، شاخص
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار