کد خبر: ۲۰۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 10 April 2016


به گزارش تابناک لرستان ،ماشالله امان الهی بهاروند معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری ویژه‌برنامه «روز لرستان» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

امان الهی بهاروند گفت :قرار است نمایشگاه کتاب تهران هرروز به نام یک استان اختصاص داده شود که برای این منظور ۱۰ استان انتخاب‌شده است.

وی ادامه داد: برنامه ویژه «روز لرستان» در ۲۳ اردیبهشت برگزارشده که در این روز غرفه‌هایی از آثار فرهنگی، هنری و تولیدات مربوط به صنایع‌دستی استان نمایش داده می‌شود.

امان الهی بهاروندبیان کرد: در این روز برنامه‌هایی در حوزه کتاب از قبیل برگزاری تور نمایشگاهی، برپایی نشست‌های تخصصی، سخنرانی، نقد و رونمایی از کتب استان و دعوت از مهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری برنامه روز لرستان در نمایشگاه کتاب تهران را معرفی ظرفیت‌های لرستان به دیگر استان‌ها دانست و تصریح کرد: به دنبال این هستیم که با تشکیل کارگروهی در استان زمینه حضور دانشجویان و نهادهای فرهنگی در این روز را فراهم آوریم.

امان الهی بهاروند با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی لرستان طی سال جاری عنوان کرد: برای برگزاری این برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منطقه آزاد ارس را در نظر گرفته بود که استانداری لرستان پیشنهاد داد این برنامه در تهران برگزار شود.

معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هفته فرهنگی لرستان احتمالاً تا شهریور امسال برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: در برنامه هفته فرهنگی لرستان غرفه‌هایی از آثار هنرمندان و تولیدات استان به‌ویژه در حوزه صنایع‌دستی ایجاد خواهد شد.

ماشالله امان الهی بهاروند گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به دنبال برگزاری جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران در شهر خرم‌آباد بوده که اگر هماهنگی‌های لازم انجام شود این برنامه در تابستان امسال اجرا خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار