ز دیگر برنامه های اصلی شهرداری کرج د افتتاح پیش از موعد تقاطع غیر هم سطح شهید آجرلو است که طی هماهنگی های به عمل آمده با پیمانکار مربوطه در پایان سال 95 و شش ماه پیش از موعد تعیین شده این پروژه به مرحله بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۱۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵ 11 April 2016
شهردار کرج از افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهید کیانپور واقع در سه راه میانجاده طی اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: همچنین بالغ بر 50 میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه 3 شهرداری این کلانشهر آماده بهره برداری می باشد.
علی ترکاشوند در مراسم بهره برداری از پل شهیدان حیدرخانی که پیش از ظهر امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج و جمعی از مدیران ارشد شهری و استانی کلانشهر کرج برگزار شد این خبر را اعلام کرد و اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری تقاطع غیر هم سطح شهید کیانپور و بیش از 50 میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه 3 شهرداری این کلانشهر افتتاح می شود.
شهردار کلانشهر کرج در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" بیان کرد: شهرداری کرج بر آن است تا در سال جدید با توجه به تدبیرهای اندیشیده شده از سوی شورای اسلامی شهر کرج  شکوفایی عمرانی را با بهره برداری از پروژه های مختلف عمرانی در سطح شهر برای این کلانشهر رقم بزند.
ترکاشوند افزود: استفاده حداکثری از پتانسیل های موجود در شهرداری کرج و صرفه جوئی در هزینه های این دستگاه از جمله سیاست های اساسی می باشد که طی سال جدید با جدیت پیگیری می شود و با رهنمود های شورای اسلامی شهر تحقق پیدا می کند.
این مسئول ارشد شهری خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های اصلی شهرداری کرج در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" افتتاح پیش از موعد تقاطع غیر هم سطح شهید آجرلو می باشد که بر اساس دستور العمل های شورای اسلامی شهر کرج و طی هماهنگی های به عمل آمده با پیمانکار مربوطه  بر آنیم تا در پایان سال 95 و شش ماه پیش از موعد تعیین شده این پروژه را به مرحله بهره برداری برسانیم.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مشخصات فنی پل شهیدان حیدرخانی در منطقه 9 شهرداری کرج پرداخت و یادآور شد: اعتبار تخصیص داده شده برای بهره برداری از این پروژه 72 میلیارد ریال بوده است که هدف اصلی از افتتاح این طرح عمرانی مرتفع ساختن ترافیک شرق به جنوب تقاطع غیر هم سطح شهدای دانش آموز می باشد.
شهردار کرج با بیان اینکه این پروژه نیز پیش از موعد مقرر به بهره برداری رسیده است از پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر کرج و همکاری پلیس راهور استان البرز و همچنین پلیس راهنمائی و رانندگی شهرستان کرج در یاری رسانی به این دستگاه در زمینه افتتاح پروژه های عمرانی در سطح این کلانشهر قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در سال جدید با ارائه خدمات مطلوب رضایت بیش از پیش شهروندان را کسب نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار