فرماندار همدان گفت: امسال با توجه به تحولاتی که در منطقه وجود دارد انتظار داریم بزرگداشت روز ارتش به بهترین شکل ممکن و متفاوت‌تر از همیشه برگزار ‌شود.
کد خبر: ۲۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 12 April 2015
فرماندار همدان گفت: امسال با توجه به تحولاتی که در منطقه وجود دارد انتظار داریم بزرگداشت روز ارتش به بهترین شکل ممکن و متفاوت‌تر از همیشه برگزار ‌شود.

به گزارش فارس؛ علی تعالی در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز ارتش اظهار کرد: هر ساله 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که امسال با توجه به تحولاتی که در منطقه وجود دارد انتظار داریم این روز به بهترین شکل ممکن و متفاوت‌تر از همیشه برگزار ‌شود.

وی افزود: انتظار داریم دستگاه‌ها با توان بیشتر وارد شوند تا مانند هر سال مراسم رژه را برگزار کنیم و با توجه به تجارب سال‌های قبل در برگزاری این مراسم، دستگاه‌ها به وظایف خود آشنا هستند.

تعالی گفت: مهم‌ترین موضوع برگزاری مراسم بحث امنیتی، انتظامی و ترافیکی است که باید مد نظر قرار گیرد و تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم پیش‌بینی شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تمهیدات لازم با حفاظت اطلاعات ارتش برای بحث امنیتی و نظامی صورت گرفته چرا که با توجه به حساسیت بیشتری که برای برگزاری این مراسم داریم، باید بحث امنیت جدی‌تر گرفته شود.

فرماندار همدان بیان کرد: بحث ترافیکی را در روز برگزاری مراسم رژه خواهیم داشت که راهنمایی و رانندگی باید به صورت آماده باش باشند تا مشکلی در این باره نداشته باشیم.

وی افزود: پاکسازی محیط آرامگاه باباطاهر توسط شهرداری و ارائه ادوات و تجهیزات توسط راه و شهرسازی در روز 29 فروردین نیز انجام خواهد شد و امیدورایم دستگاه‌ها هماهنگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر مراسم داشته باشند تا دچار بی نظمی و ناهماهنگی در روز مراسم نباشیم.

تعالی ادامه داد: تأمین صندلی به عهده آموزش و پرورش و تیپ پادگان شهید قهرمان باشد و همچنین دستگاه‌ها با هماهنگی و مساعدت در بحث هزینه‌ها وظیفه ایجاد سایه‌بان برای عموم را نیز به عهده دارند.

وی در پایان گفت: امروز باید شکرگزار امنیتی باشیم که دلاورمردان ارتش و سپاه و نیروی انتظامی آن را برای ما ایجاد کردند و در این راستا آنچه را که در توان داریم را باید به کار بگیریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار