در عصر تکنولوژی‎ برتر و سریع ارتباط جمعی، اگر بخواهیم تکیه بر اخلاق انسانی و آئینی را فراموش کنیم هر روز شاهد زوال بیشتر فرهنگ خواهیم بود.
کد خبر: ۲۱۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 24 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، در ادامه اقدامات برخی افراد بی‌هویت در انتشار تصاویر شخصی یا غیرقابل انتشار دیگران، متاسفانه اینبار در اوج تالم مردم و هواداران همچنین خانواده مهرداد اولادی، تصویر وی پس از کالبدشکافی در وضعیتی نگران کننده (به دلیل بی توجهی به تصاویر غیرقابل پخش) در فضای مجازی منتشر شده که موجی از مخالفتها و نکوهش را در پی داشت.

پس از اینکه برخی از اینکار انتقاد کرده و یکی از کارمندان پزشکی قانونی را عامل انتشار این تصویر اعلام کرده بودند، امروز پزشکی قانونی استان تهران با ابراز تاسف از وقوع این عمل، هرگونه ارتباط با این موضوع را رد کرد.

مسئولان این مجموعه قضایی گفتهاند" متاسفانه تصاویری از جسد کالبدگشایی شده مرحوم مهرداد اولادی در فضای مجازی پخش شده که با توجه به اینکه پزشکی قانونی مراقبت‌ها و حفاظت‌های لازم را در کلیه جهات می‌کند، درباره این موضوع نیز بررسی‌های لازم انجام و مشخص شد که تهیه و پخش تصاویر خارج از این مجموعه بوده است."

حال اینکه اگر کارمندان پزشکی قانونی این تصویر را نگرفتهاند در گیرودار تشیع و تدفین متوفی چه کسی فرصت عکسبرداری اینچنینی را یافته است؟ بماند! اما به نظر می‏رسد در عصر تکنولوژی برتر و سریع ارتباط جمعی، اگر بخواهیم تکیه بر اخلاق انسانی و آئینی را در تهیه و انتشار پیامهای مجازی فراموش کنیم، هر روز شاهد زوال بیشتر فرهنگ خواهیم بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار