جشنواره بازی های بومی محلی با حضور دهها تیم ورزشی از بخشهای مختلف عصر دیروز در شهرستان کوهدشت و در هشت رشته (دال پلان، تیراندازی،هفت سنگ ،طناب کشی و...) باشرکت جوانان علاقه مند وبا حضور امام جمعه ، فرماندار ، بخشداران بخشهای تابعه و برخی مدیران اجرایی در روستای داوود رشید برگزار شد . احسان جهانیان سرپرست فرمانداری کوهدشت در آیین افتتاح این بازیها از
کد خبر: ۲۲۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 28 April 2016


برگزاری مسابقات   ورزش های  بومی و  محلی در کوهدشت

به گزارش تابناک لرستان، جشنواره بازی های بومی محلی با حضور دهها تیم ورزشی از بخشهای مختلف عصر دیروز در شهرستان کوهدشت و در هشت رشته (دال پلان، تیراندازی،هفت سنگ ،طناب کشی و...) باشرکت جوانان علاقه مند وبا حضور امام جمعه ، فرماندار ، بخشداران بخشهای تابعه و برخی مدیران اجرایی در روستای داوود رشید برگزار شد .
احسان جهانیان سرپرست فرمانداری کوهدشت در آیین افتتاح این بازیها از همه تیم های شرکت کننده در این بازیها قدردانی و رقابت را بهانه ای برای رفاقت بیشتر عنوان داشتند.
وی افزود : ورزش های بومی و محلی از زمان قدیم سخت مورد توجه مردم بوده و بخش مهمی از اوقات فراغت آنان را پر می کرده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان کوهدشت هدف از اجرای این مسابقات را اشاعه و توسعه ورزش همگانی بین تمامی بسیجیان به ویژه عشایر دانست و بیان داشت: باید بدانیم که بازی های بومی ، محلی و سنتی نشانه هویت یک ملت و جز سنن ما به حساب می آیند.
در پایان این جشنواره به برندگان رشته های مختلف هدایایی اهداء شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار