رئيس ستاد انتخابات لرستان در رابطه با تشنج در نماز جمعه خرم آباد:
رییس ستاد انتخابات لرستان درباره برخي تحركات و شعارها در خطبه‎هاي نماز جمعه امروز خرم‎آباد، تاکید کرد: نماز جمعه يك فريضه وحدت بخش است و نبايد اجازه داد افرادي شعارهايي سر دهند و رفتارهاي غيرقانوني داشته باشند و اركان رسمي دولت را زير سوال ببرند و الفاظي به كار گرفته شود كه در شان آن مكان نيست.
کد خبر: ۲۲۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸ 29 April 2016



به گزارش تابناک لرستان، سید سعید شاهرخی رییس ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران گفت : نميخواهيم شيريني اين انتخابات پرشور را به واسطه برخي افراد كه فراتر از قانون عمل كردند از بين ببريم .

وی با اشاره به اینکه با توجه به اطلاعيه 118 ستاد انتخابات كشور مدت انتخابات مرحله دوم مجلس دهم در سه حوزه انتخابيه خرمآباد، بروجرد و دورود و ازنا تاساعت 20 امشب تمديد شد، افزود:تمامي شعبات در این شهرستانها فعال هستند و حضور به موقع مردم پاي صندوقهاي راي از ازدحام جلوگيري به عمل ميآيد .

شاهرخی بیان کرد: در بازديدهايي كه در سه حوزه مذكور داشتيم انتخابات با نظم، ترتيب و قانونمندي در حال برگزاري است و هيچ مشكل سوء امنيتي يا سياسي را شاهد نبوديم.

وی تصریح کرد: پيش بيني ميكنم نيازي به تمديد مجدد نباشد،پيرامون حوزهها گشتها و تيمهاي قوياي حضور دارند كه از بروز تخلفات جلوگيري ميكنند.

شاهرخي ادامه داد: انتخابات تا مهلت قانوني ادامه دارد و هر جا كه فرمانداران تشخيص دهند تمديد ميشود.

وی خاطر نشان کرد: هيچ كس فراتر از قانون نيست و هر كسي در هر جايگاهي قرار دارد بايد به قانون تمكين كند و در مقابل بيقانونيها ميايستيم.

شاهرخی عنوان کرد: به دنبال سياستهاي اصولي رئيس جمهوري بايستي فرصت برابر براي گروههاي سياسي وجود داشته باشد و با افرادي كه بخواهند آزادي ديگران را سلب كنند برخورد ميكنيم.

وی در خصوص برخي شايعات مبني بر كشف تعرفههاي جعلي یادآور شد: به شايعات توجه نكنيد چرا كه سيستم برگزاري انتخابات و اخذ راي بسيار دقيق است و امكان تخلفي كه نتيجه انتخابات را تغيير دهد، وجود ندارد .

شاهرخي اظهار داشت: بهصورت طبيعي افراد ممكن است تلاشهايي را به نفع كانديدايي خاص انجام دهند اما تيمهاي قوي حضور دارند كه از تخلفات احتمالي جلوگيري و اجازه تاثيرگذاري را نخواهند داشت.

معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان اقدام فرماندار خرمآباد در خصوص صدور مجوز براي جلسات انتخاباتي و حضور خانم فائزه هاشمي اين موضوع را قانوني اعلام كرد گفت: از دادستان ميخواهيم با افرادي كه به فرودگاه رفتند و خروجي پاويون فرودگاه را مسدود و ايجاد اختلال كردند برخورد كندزیرا نمي خواهيم شيريني اين انتخابات پرشور را به واسطه برخي افراد كه فراتر از قانون عمل كردند از بين ببريم .

رییس ستاد انتخابات لرستان در جواب سوالی مبني برخي تحركات و شعارها در خطبههاي نماز جمعه امروز خرمآباد، تاکید کرد: نماز جمعه يك فريضه وحدت بخش است و نبايد اجازه داد افرادي شعارهايي سر دهند و رفتارهاي غيرقانوني داشته باشند و اركان رسمي دولت را زير سوال ببرند و الفاظي به كار گرفته شود كه در شان آن مكان نيست.
سید سعید شاهرخی گفت: كانديداها و طرفدارانشان به شايعات توجه نكنند و به آنچه غير از ستاد انتخابات منتشر ميشود قابل اعتنا نيست و رسميت ندارد.

گفتنی است امروز در نمازجمعه خرم آباد عده ایی از نیروهای خودسر با سردادن شعارهایی برعلیه دولت تدبیر وامید و حضور فائزه هاشمی در خرم آباد با عنوان مرگ برفتنه گر ومرگ برهاشمی و... قصد نا آرام کردن وایجاد تشنج در فضای نماز جمعه را داشتند.

این افراد خودسرچند روز قبل ودر ایام تبلیغات با ورود فائزه هاشمی به خرم آبادوسخنرانی درجمع هواداران مرتضی محمود وند ، دست به تشنج ودر گیری در سخنرانی فائزه هاشمی وفرودگاه خرم آباد وهمچنین استانداری لرستان زده بودند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار