مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از ارائه پنج طرح ورزشی این استان در سفر هیئت دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 14 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، مسعود رهنما عصر امروز در جلسه فرمانداری این شهرستان با اشاره به سفر رئیس جمهور در هفته جاری به گیلان اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور پنج طرح ورزشی گیلان در اولویت قرار دارد.

وی احداث سالن جهان پهلوان تختی لاهیجان، پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت، سالن ورزشی جوین رودبار، سالن رزمی لنگرود و سالن ورزشی خطیب‌گوراب فومن را از اولویت‌های ورزشی گیلان عنوان کرد.

وی افزود: بازسازی و نوسازی استخر شنای شهر فومن با اعتبار 230 میلیون تومان از هفته آینده آغاز می‌شود و سه ماه دیگر تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه توسعه و نوسازی بهتر این استخر نیازمند اعتبارات بیشتری است، گفت: برای توسعه و ایجاد سونای بخار، استخر کودک، جکوزی و ... در  این استخر نیازمند 200 میلیون تومان اعتبار دیگر هستیم.

وی با اشاره به کمبود سرانه ورزشی در گیلان تصریح کرد: گیلان نسبت به استان‌های دیگر از سرانه ورزشی کمتری برخوردار بوده و نیازمند حمایت مسئولان است.

رهنما با تاکید بر تقسیم عادلانه سرانه ورزشی در گیلان خاطرنشان کرد: درآمد اماکن ورزشی هر شهرستان صرفاً برای ورزش همان شهرستان هزینه می‌شود که این خود فرصتی برای حفظ و نگهداری اماکن و امکانات ورزشی است.

فرماندار فومن نیز با اشاره به مشکلات مردم روستاهای این شهرستان، گفت: مشکلات روستای بوئین در بخش مرکزی فومن گازرسانی، کمبود آب کشاورزی در فصل زراعی و نبود شن‌ریزی کافی راه روستایی است.

میرشمس مومنی‌زاده با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم در سطح روستاهای فومن، افزود: از مشکلات روستاهای فومن به خوبی آگاه هستم.

وی با بیان اینکه تا پایان سال 95 در پنج خوشه 63 روستای بخش مرکزی و سردار جنگل فومن از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، یادآور شد: روستای «بویین» فومن نیز از روستاهای هدف گازرسانی در این خوشه‌هاست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار