ماشین هایی که تا جلوی درب آرامگاه لسان الغیب آمده اند و مردمی که در ازدحام جمعیت و کمبود فضای مراسمی به نام «حسن اتفاق» به مناسبت هفته شیراز گیر افتاده اند.
کد خبر: ۲۲۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲ 12 May 2016
تابناک فارس به نقل از خبرجنوب:تعدادي در حال لگدمال كردن گل هاي باغچه به اصطلاح پياده راه حافظيه هستند و چند گردشگر خارجي كه به هرج و مرجي كه در يكي از برنامه ها به مناسبت هفته شيراز است مي نگرند. در اين ميان در حالي كه از حدود 20 صندلي رديف اول تنها 7 تا 8 صندلي آن را شهردار شهر «پچ» مجارستان و چند نفر از مسئولين فرهنگي شهرداري پر كرده اند و تعدادي از تخت هاي سنتي كه در اطراف محل سن محل مراسم چيده شده خالي است. مسئولان برگزاري مراسم با اين استدلال كه اين ها محل نشستن میهمان هايي از جنس از ما بهتران است حتي براي دمي اجازه نشستن به مردم عادي را نمي دهند و آن وسط در رديف اول میهمانان و ميزبانان ويژه با يك فالوده شيرازي كمي از گرماي ازدحام جمعيت ايستاده در اطراف خود را كم مي كنند و به نواي واسونك كه توسط يكي از خوانندگان شيرازي در حال اجراست گوش فرا مي دهند.
برنامه «حسن اتفاق» شب گذشته در حالي در محور گردشگري حافظيه برگزار شد كه نبود نظم در اين برنامه باعث شد تا تعداد زيادي از شهروندان در وضعيتي نا مناسب اين برنامه را نظاره گر باشند اين در حالي است كه شايد برگزاري اين مراسم در محلي گسترده تر مي توانست با استقبال تعداد بيشتري از شهروندان همراه شود تا اين «حسن اتفاق» به «ظن اتفاق» منجر نشود چيزي كه در اين برنامه به وضوح ديده مي شد و شايد بعد از اجراي برنامه گل هاي لگدمال شده باغچه هاي پياده راه حافظيه و يا پيرمردي كه هر چه تقلا كرد تا از دست ماموراني كه مراقب صندلي هاي رزرو شده عبور كند براين امر صحه بگذارند و آن زمان مي توان گفت «حُسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت».
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار