کد خبر: ۲۲۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 13 May 2016

كنسرت كيهان كلهر در خرم‌آباد برگزار می‌شود



















به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه خبری یافته ، كيهان كلهر شامگاه دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه ساعت 20 و 30 دقیقه در سالن بانک صادرات خرم‌آباد روي صحنه خواهد رفت.
در این کنسرت نويد افقه (تنبك)، علي بهرامي‌فرد (سنتور) و هادي آذرپيرا (تار نواي كمانچه) كلهر را همراهي خواهند كرد.
علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به دفتر انجمن موسیقی لرستان (مجتمع فرهنگی هنری ارشاد 33238598)، فروشگاه موسیقی نوای زاگرس (ضلع شرقی چهارراه فرهنگ 33335940)، شهر کتاب (خیابان علوی جنب بانک پاسارگاد 33337405) و تارنمای ایران کنسرت.iranconcert.com مراجعه نمایند.
بهاي بليت اين اجرا از 40 تا 70 هزار تومان تعیین‌ شده است.
این کنسرت با همکاری انجمن موسیقی لرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌گردد.
كيهان كلهر سال 1342 در خانواده‌اي كرمانشاهي و موسيقي‌ دوست در تهران چشم به جهان گشود.
وي موسيقي را از پنج‌سالگی به‌صورت آزاد شروع كرد؛12 ساله بود كه به‌صورت حرفه‌اي به موسيقي پرداخت و در 13 سالگي با اركستر راديو و تلويزيون كرمانشاه شروع به همكاري كرد.
كلهر مدتي كوتاه با گروه شيدا در مركز هنري چاووش همكار بود در 17 سالگي مقيم ايتاليا شد و سپس به قصد ادامه‌ی تحصيل راهي كانادا شد و در رشته‌ آهنگسازي از دانشگاه كارلتون اتاوا دانش آموخته شد.
همكاري او با هنرمندان و گروه‌هايي از جمله شجاعت حسين‌خان كوارتت كرونوس (Kronos Quartet)، جاده ابريشم، يويوما و اركستر فيلارمونيك نيويورك او را به هنرمندي جهاني تبديل كرد كه هم‌اکنون شنوندگان زيادي نيز از غیر ایرانی‌ها دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار