سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی «آیین» همدان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر کنسرت موسیقی سنتی این گروه در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 23 May 2016

سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی «آیین» همدان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر کنسرت موسیقی سنتی این گروه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،مصطفی رشیدی‌مطلق اظهار کرد: این کنسرت که نخستین اجرای عمومی گروه تازه تاسیس «آیین» و به مناسبت سالروز دلاورمردی‌ها و افتخارآفرینیهای رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر بوده که در روزهای 6 و 7 خردادماه و از ساعت 21 در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.

وی گفت: همه اعضای گروه «آیین» از هنرمندان و نوازندگان بومی همدان بودند که سالهاست در این رشته هنری مشغول فعالیت هستند.

سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی «آیین» همدان ادامه داد: خوانندگی این کنسرت بر عهده «مصطفی آزادی مقتدر» از هنرمندان خوش آتیه همدان است.

وی افزود: در این اجرا هنرمندان دیگری همچون حسین احمدی(دف)، پژمان رضوی (دیوان)، حامد ربانی (کمانچه)، فرشاد فراهانی دلجو (تارباس)، معین سروندی (تنبک) و نوازندگان تنبور نیز علاوه بر خودم، قادر شهسواری، شهرام میرزایی، مهرداد وارسته، بهنام عبادی و مصطفی هدایتی نیز حضور خواهند بود.

رشیدیمطلق گفت: علاقه‌مندان میتوانند برای تهیه بلیت 20 هزار تومانی این کنسرت به هنرکده پریزاد (پاساژ خواجه رشید)، فروشگاه همدان موزیک (پاساژ بهار) همچنین آموزشگاه‌های موسیقی رودکی و چاووش مراجعه کنند


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار