به همت دو تن از نیکوکاران سلامت فارس، 50 پاکبان و 45 سالمندان بی‌سرپرست شیراز از خدمات رایگان دندانپزشکی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۲۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰ 16 April 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، شیخ علی نواصر که به همراهی دکتر آرش حکمت در این اقدام نیک سهیم شده‌ است، در این زمینه گفت: با توجه به نیاز گروه‌های مختلف جامعه به دریافت خدمات دندانپزشکی، به کمک دکتر آرش حکمت و همکاری یکی از درمانگاه‌های دندانپزشکی شیراز، این اقدام آغازشده و هرماه یک‌روز، یکی از گروه‌های موردنظر از این خدمات به‌صورت رایگان استفاده می‌کنند.

وی افزود: ماه پیش، 50 نفر از پاکبانان از خدمات مختلف دندانپزشکی به میزان 100 درصد رایگان و ارزش 240 میلیون ریال بهره‌مند شدند و در گروه هدف بعدی نیز سالمندان بی‌سرپرست بودند.

نواصر تصریح کرد: 45 سالمند بی‌سرپرست شیراز نیز با حضور در این درمانگاه، ضمن شرکت در جشنی که به مناسبت ایام خجسته میلاد حضرت زهرا (س) و به‌منظور حضور آنان برگزارشده بود شرکت کرده و ضمن معایناتی که پیش‌ازاین انجام‌شده بود، از خدماتی مانند عصب‌کشی و دریافت دندان‌های مصنوعی بهره‌مند شدند که ارزشی معادل 350 میلیون ریال داشته است.

این نیکوکار عرصه سلامت فارس همچنین از تلاش برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر بزرگ‌ترین مرکز دندانپزشکی خاورمیانه در بلوار شهید چمران شیراز در هشت طبقه، به‌عنوان گام دیگری در عرصه ارتقای خدمات دندانپزشکی در فارس و ایران نام‌ برد و گفت: سال گذشته نیز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موفق به راه‌اندازی و آغاز به‌کار درمانگاه زنان بی‌سرپرست در میدان ولی‌عصر (عج) شیراز با شش یونیت دندانپزشکی شدیم.

وی در مورد انگیزه خود از این اقدامات نیکو، اظهار داشت: تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ کمک در عرصه سلامت که منجر به یاری‌رسانی به عموم اعضای جامعه می‌شود، انگیزه مهمی برای من و دکتر حکمت بوده است که در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم بست.

شیخ علی نواصر خاطرنشان کرد: امیدواریم اقداماتی از این قبیل، موجب فرهنگ‌سازی شده و پزشکانی در زمینه‌های مختلف همراه ما در این اقدام خیر شوند تا اقشار بیشتری از جامعه، از نعمت سلامت بهره‌مند و از سویی هر فردی در هر حرفه و موقعیتی که قرار دارد نیز با نگاهی انسان‌دوستانه و نیک‌اندیشانه، در خدمت به همنوعان و نیازمندان سهیم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار