کد خبر: ۲۴۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 07 June 2016
http://yaftenews.ir/images/93/93-9/vahidamairi%20copy.jpg

به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه خبری یافته ،پس از گمانه‌زنی‌های مختلف در خصوص جذب ستاره ملی‌پوش نفت تهران، سرانجام چپ‌پای لرستانی قرمز پوش شد.
 "وحید امیری" با مسوولان پرسپولیس به توافق نهایی دست یافت و به این تیم پیوست؛ این در حالی که سرخابی‌ها به شکل بسیار جدی درصدد جذب ستاره‌ی ملی‌پوش لرستانی نفت بودند.
شنیده‌ها حاکی است که این بازیکن با قرارداد یک میلیارد و 900 میلیون تومانی به جمع پرسپولیسی‌ها پیوست.
پس از حضور علی منصوریان در اردوی تیم ملی و درخواست از امیری جهت ملحق شدن به استقلال شایعات فراوانی پیرامون توافق آبی‌ها با امیری در خبرگزاری‌ها و نشریات ورزشی منتشر شد که یک منبع نزدیک به این بازیکن خبر توافق نهایی چپ پای لرستانی با پرسپولیس را تایید کرد.
قابل ذکر است پس از حضور علی‌رضا بیرانوند در پرسپولیس این تیم دومین بمب نقل و انتقالات را ترکاند و دومین لرستانی به جمع شاگردان برانکو پیوست.
برخی شنیده‌ها حاکی است که حسین هدایتی متعهد شده است مبلغ یک میلیارد تومان از قرارداد وحید امیری را در پس از عقد قرارداد به وی بپردازد.
اميري سال 1389 تا 90 را در كوثر لرستان(ليگ يك)، از 1391 تا 92 را در نفت مسجدسليمان(ليگ يك) و از 1392 تا كنون را در نفت تهران (ليگ برتر) سپري كرده است. اين بازيكن لرتبار 28 ساله افزون بر 2 سال سابقه حضور در تيم ملي فوتبال كشورمان را دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار