فرماندار شهرضا:
تابناک: فرماندار شهرضا گفت: اولویت شهرضا در سفر هیئت دولت، اختصاص اعتبار فاضلاب شهرستان است.
کد خبر: ۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 03 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سیدرضا عقدایی در جمع خبرنگاران، با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهور و هیئت همراه به استان اصفهان و شهرستان‌های آن، شهرضا پذیرای وزیر نیرو یا معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه 4 طرح در شهرک رازی شهرضا پیش‌بینی شده که در این سفر مورد بازدید قرار گیرد، گفت: در صورتی که از وزارت راه‌وشهرسازی به شهرضا سفر کند، افتتاح طرح مسکن مهر را در دستورکار داریم.

وی با اشاره به اینکه امسال 141 طرح در بخش خصوصی با حمایت وام‌های دولتی در شهرضا ایجاد شده، بیان کرد: امسال در دهه فجر 30 پروژه مخابراتی، 29 پروژه کشاورزی و دامپروری، 3 پروژه حمایتی بهزیستی، 2 پروژه زندان شهرضا، ساختمان آموزشکده خوارزمی، خانه عالم، نوسازی و بهسازی 60 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری، سالن ورزشی امین آباد، کلینیک شهید صیاد شیرازی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عقدایی با بیان اینکه برای 141 پروژه دولتی 12 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است، افزود: تاکنون برای 141 پروژه 45 تا 50 درصد اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به پروژه فاضلاب شهرضا تصریح کرد: 5 میلیارد تومان برای پروژه فاضلاب شهرضا اختصاص داده شده که یک میلیاردو100 میلیون تومان آن تاکنون محقق شده است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه در ایام دهه فجر 75 پروژه کوچک و بزرگ توسط ادارات در دست افتتاح است، اظهار داشت: در پروژه مسکن مهر در شهرضا 4 شرکت در قالب قرارداد سه جانبه 1640 واحد را تا پایان سال 94 تحویل متقاضیان می‌دهند.

وی با اشاره به اولویت‌های شهرستان در سفر ریاست جمهور بیان کرد: زیرگذر و روگذر جاده شهرضا به بروجن، ایمن سازی جاده‌های اطراف شهر شهرضا مانند شهرضا به مبارکه، اختصاص آب به شهرضا از حوزه دیگر، تکمیل پروژه فاضلاب شهر که در حدود 40 میلیارد تومان برای تکمیل آن اعتبار لازم است از جمله مهترین اولویت‌های شهرستان برای طرح در سفر هیئت دولت به شهرستان شهرضا است.

عقدایی گفت: پروژه فاضلاب شهرضا سال‌ها است که در شهرضا به دلیل کمبود اعتبار به کندی پیش می‌رود و امیدوار هستیم در این سفر با مکاتبه با وزارت نیرو اعتبار قابل توجهی اختصاص دهند تا در 2 سال آینده پروژه فاضلاب شهرضا تکمیل شود.

وی بیان کرد: تخصیص اعتبار برای ساختمان دانشگاه دولتی و دانشگاه پیام نور شهرضا، تکمیل ورزشگاه قدس از دیگر اولویت‌های شهرستان برای طرح در سفر هیئت دولت به شهرضا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار