تیم ملی والیبال ایران موفق شد برابر صربستان، صدرنشین سطح A رقابت های لیگ جهانی والیبال در ورزشگاه آزادی به برتری دست یابد و اولین شکست را به این تیم تحمیل کند.
کد خبر: ۲۵۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶ 02 July 2016
تیم های ایران و صربستان امشب از ساعت ۲۱ امشب در سالن ۱۲ هزار نفری  آزادی در هفتمین مسابقه خود به مصاف هم رفتند که دو ست اول بازی را صربستان با برتری به پایان رساند اما ایران توانست دو ست بعدی را جبران کند و بازی را به ست پنجم بکشاند و با کسب برتری در ست پنجم به هفتمین امتیاز خود در این بازی ها دست پیدا کند.

لوزانو در ابتدای بازی تیم ایران را با ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، محمدجواد معنوی‌نژاد، عادل غلامی، محمد موسوی و مهدی مرندی (لیبرو) به زمین فرستاد.

صربستان ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ و ست دوم را ۲۵ بر ۲۲ به برتری رسید اما در ست های سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ تن به شکست داد و ست پنجم هم با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود ایران به پایان رسید تا یک پیروزی ارزشمند برای ملی پوشان کشورمان به ثبت برسد.

صربستان در حالی که هر شش مسابقه قبلی خود در این رقابت ها را با نتایج سه بر صفر و سه بر یک به برتری رسیده و با امتیاز کامل به پایان رسانده بود امشب در جهنم ورزشگاه آزادی اولین شکستش را تجربه کرد و دو امتیاز از دست داد.

 با این نتیجه تیم کشورمان ۷ امتیازی شد و به رده هشتم جدول ۱۲ تیمی صعود کرد و صربستان هم با یک امتیازی که کسب کرد با ۱۹ امتیاز و بالاتر از برزیل ۱۸ امتیازی در صدر جدول باقی ماند.

در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ جهانی والیبال در تهران صربستان از ساعت ۱۸ روز شنبه به مصاف آرژانتین می‌رود و ایران از ساعت ۲۱ با ایتالیا روبرو می‌شود.90

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :