کد خبر: ۲۶۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 18 July 2016

 

رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: بیمه خبرنگاران بسیجی البرز در دستور کار است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابراهیم نوروزی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بسیج رسانه البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌ریزی‌های ما در این نهاد پیگیری بیمه خبرنگاران بسیجی در استان البرز است.

 

وی ادامه داد: در این راستا این مهم در دستور کار قرار دارد و یکی از مهمترین برنامه‌های ما در بسیج رسانه استان البرز محسوب می‌شود.

 

رئیس بسیج رسانه استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به تمرکز دشمن بر فرهنگ کشور گفت: دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ دینی و اسلامی ما سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده است و در این زمینه از هیچ تلاشی نیز فروگذاری نخواهد کرد.

 

نوروزی تصریح کرد: در این راستا و با توجه به کمین دشمن باید تلاش کنیم تا تلاش‌های دشمن را در این زمینه خنثی سازیم.

 

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارد تا نظام را به چالش بکشاند، افزود: در این راستا فعالان بسیج رسانه باید بیش از هر زمان دیگری بر فعالیت خود بیفزایند و تلاش خود را در شناساندن دشمن و اهدافش دو چندان کنند.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه ابزار رسانه بسیار قوی است، ‌گفت: باید از این ابزار به درستی و در مسیر صحیح استفاده شود و فرهنگ دینی و اسلامی را در بین جامعه و به ویژه در بین نسل امروز بیش از هر زمان دیگری گسترش داده و نهادینه کنیم.

 

نوروزی در بخشی دیگر از سخنان خود بر برنامه‌های سازمان بسیبج رسانه البرز اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری کارگاره آموزشی برای خبرنگاران و برگزاری کارگاه‌های تخصصی در زمینه خبرنویسی، عکاسی خبری، گزارش‌نویسی و یادداشت با استفاده ازاساتید مجرب از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه در این استان است.

 

در ادامه این مراسم محمد خدابین رئیس سابق بسیج رسانه استان البرز نیز طی سخنانی برگزاری برنامه‌های کوتاه و بلندمدت در این سازمان را یکی از مهمترین اقدامات در زمان تصدی خود عنوان کرد و گفت: همچنان همانند یک بسیجی در کنار اصحاب رسانه خواهم بود و با توجه به تهدیدات دشمنان جبهه اطلاع‌رسانی را رها نخواهم کرد.

 

در این مراسم از زحمات محمدخدابین قدردانی و ابراهیم نوروزی به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج رسانه البرز معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار