فرمانده انتظامی لرستان خبرداد:
فرمانده انتظامی لرستان در جمع خبرنگاران گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر استان طي عملياتي مشترك با استان هاي قم و خوزستان ، سه باند سوداگر مرگ را متلاشي و مقدار 309 كيلوگرم ترياك كشف كردند.
کد خبر: ۲۷۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 07 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ، سردار " محمد قنبري " در تشريح اين خبر گفت : ماموران مبارزه با مواد مخدر لرستان در پي كسب اخبار و اطلاعات واصله مبني بر فعاليت يک باند سوداگر مرگ و جابجايي محموله بزرگ مواد مخدر از استان هاي جنوبي به لرستان ، بلافاصله موضوع در دستور كار قرار دادند.


وي در ادامه گفت : ماموران با شناسايي و كسب اطلاعات گسترده از نحوه فعاليت و شگرد آنان طي چند ماه کار اطلاعاتي در عملياتي مشترک و هماهنگ با ماموران مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان ، در مسير جاده اهواز – انديمشک سه نفر اعضاي باند را دستگير كردند .

فرمانده انتظامي لرستان ، ادامه داد : ماموران با توقيف دو خودرو ، در بازرسي از داخل خودروها ، مقدار 209 کيلو ترياک را كشف كردند .

قنبري ادامه داد : ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در عمليات مشترك ديگري با ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم ، يک باند سوداگر مرگ را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه در اين استان دو نفر را دستگير و مقدار 50 كيلو ترياك از آنان كشف و يک دستگاه خودرو کاميونت را توقيف كردند.

وي خاطر نشان كرد : ماموران مبارزه با مواد مخدر لرستان به همراه چند تيم مجرب طي عملياتي ديگر يک باند مافيايي مواد مخدر را پس از دو ماه کار اطلاعاتي شناسايي و در حوالي جاده « زرد آباد طالقان » خرم آباد ، با اجراي تور ايست بازرسي شناسايي و يكدستگاه خودرو سواري توقيف و دو نفر را دستگير كه در بازرسي از خودرو مقدار 50 کيلو ترياک کشف كردند .

فرمانده انتظامي لرستان در مجموع كل كشفيات اين فرماندهي را طي سه عمليات ، 309 كيلو گرم ترياك اعلام و گفت : در اين راستا 4 دستگاه خودرو توقيف و تعداد 5نفر از سوداگران مرگ نيز دستگير شد .

قنبري ضمن هشدار به سوداگران مرگ با بيان اين كه لرستان خط قرمز مقابله بي امان با قاچاقچيان مواد مخدر است ، گفت : توانمندي اطلاعاتي پليس در ايجاد اشراف بر روي باندهاي مواد مخدر و قدرت عمليات مشترک بين چند يگان پليس ، نمونه بارز روحيه انقلابي و اقدام جهادي در عرصه مبارزه با مواد مخدر است و در اين راه از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد .

وي در پايان از فرمانده انتظامي استان هاي قم و خوزستان در جهت همكاري و تعامل با پليس مواد مخدر لرستان در اين خصوص ، تقدير و تشكر كرد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار