کلانتری مسئولان دولت تدبیر و امید را از سر بلندترین و پاسخگو ترین دولت ها دانست و گفت: رسانه ها در این دولت در فضای آزاد فعالیت می کنند.
کد خبر: ۲۷۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 08 August 2016
 کلانتری مسئولان دولت تدبیر و امید را از سر بلندترین و پاسخگو ترین دولت ها دانست و گفت: رسانه ها در این دولت در فضای آزاد فعالیت می کنند.

به گزارش تابناک ایلام ؛حسین کلانتری شامگاه یکشنبه در آیین روز خبرنگار در جمع اهالی رسانه و مطبوعات استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: صارمی شهید روشنگری است.

وی افزود: همه ما در کشتی جمهوری اسلامی نشسته ایم پس بدانیم با نقدهای دلسوزانه و قلم های مسئولانه مسیر برای حرکت اصلاح می شود.

کلانتری تاکید کرد: تجلیل از پیشکسوتان عرصه قلم و رسانه همچون الوندی ها، غیاثی ها، محمدی ها یک حرکت ارزشمند است.

وی یادآور شد: براساس کلام قرآن و مکتب رسول الله (ص) دنبال حاکمیت فرهنگ آزاد اندیشی، آزادی در عرصه اندیشه و منطق در عرصه گفت و گو و معیار قانون در جامعه و ادامه مسیر انقلاب باشیم.

وی با بیان اینکه خواسته های خبرنگاران استان را به استاندار ایلام و دیگر مسئولان مرتبط ارجاع می دهم، عدم حضور استاندار در این نشست را حضور در جلسه ایی برای تلطیف فضای مجلس با موضوع تصویب لایحه مناطق آزاد بویژه منطقه آزاد تجاری مهران اعلام کرد.


معاون استاندار ایلام اضافه کرد: نقدهای دلسوزانه، منصفانه را با جان و دل می پذیریم چون دولت مصمم برای حل مشکلات کشور ضمن اینکه مردم بهترین قاضی برای نظر دادن در خصوص عملکرد دولت هستند.

وی افزود: هر مدیری با رسانه برخورد و یا علیه رسانه ای در محاکم قضایی شکایت کند با جدیت پیگیری خواهیم کرد تا از این موضوع صرف نظر کند.

وی با بیان اینکه در 18 ماه گذشته تندترین و تیزترین انتقادات را از برخی رسانه ها و مطبوعات شنیدم، اضافه کرد: در این مدت هیچ واکنشی نشان ندادم چون اعتقاد دارم باید تحمل منتقدان را هم داشته باشیم.

کلانتری گفت: مسئولان باید نقدپذیر بوده و تحمل انتقادات را داشته باشند و منطقی جوابگوی رسانه ها و خبرنگاران باشند ضمن اینکه رسانه ها و خبرنگاران نیز باید احاطه بر قانون داشته و از آن تخظی نکنند.

در این آیین که با حضور جمع زیادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام در مجتمع فرهنگی برگزار شد، از چند نفر از پیشکسوتان عرصه قلم استان ایلام که برخی از آنها دیگر در میان ما نیستند، تجلیل شد و برخی از خبرنگاران در قالب تریبون آزاد نقطه نظرات خود را با موضوع های مختلف بیان کردند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار